2007-05-11, 18:20
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tobias har garanterat blivit tuffare både i kropp och skalle av Englands-vistelsen, och det är kul att han gjort en hygglig säsong. Chansen att han kommer till Allsvenskan är förvisso mycket liten, om inte annat lär farsan sätta stopp för det

Varför skulle Glenn sätta stopp när han själv gjorde samma sak på 80 talet? du som är "så gammal" borde väl minnas det?
Citera
2007-05-11, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
själv anser jag att hans kunskaper inte behövs i dagens DIF, då problemet inte ligger i det offensiva spelet utan obehagligt nog i det defensiva och specifikt mittbackarna. Kändes som att Kuivasto var på nedgång redan förra säsongen och samarbetet med Johannesson känns inte direkt inbrottssäkert, utan väldigt darrigt om sanningen skall fram. Dags att laborera om eller införskaffa nytt under sommaren?

Vi bör slänga Johannesson åt helvete och skaffa en bättre mittback eller låta Ottesen få chansen.
Citera
2007-05-11, 19:58
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vi bör slänga Johannesson åt helvete och skaffa en bättre mittback eller låta Ottesen få chansen.

Instämmer med Gorgon och Kahnweiler, problemet sitter långt bak på mitten... Johannesson är inte vad han varit... konstigt med backar som tappar formen, men allt är möjligt i fotboll. Ottesen måste vara mogen för prime time.

Citat:
Ursprungligen postat av grinolle
Varför skulle Glenn sätta stopp när han själv gjorde samma sak på 80 talet? du som är "så gammal" borde väl minnas det?

Det ska du skita i.

- F.G
Citera
2007-05-11, 20:20
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Det ska du skita i.

- F.G

HAHA

Blev Farbror ledsen?

Men du vet väl att Glenn efter Uefacupguldet 82 flyttade till PSV där det gick sådär, för att sen flytta hem till IFK och vinna Uefacupen 87 och sen till Fiorentina och vidare
Citera
2007-05-11, 22:26
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
HAHA

Blev Farbror ledsen?

Men du vet väl att Glenn efter Uefacupguldet 82 flyttade till PSV där det gick sådär, för att sen flytta hem till IFK och vinna Uefacupen 87 och sen till Fiorentina och vidare

Dra du röven i koks, Glenn

Seriöst så hade jag i och för sig glömt det... trodde han gick direkt från Holland till Italien och så England sist (?). Jag har dock ingen skyldighet att hålla reda på sillstrypare, även om Hajsen är en respektvärd gubbe.

Roligast var hans bråk med Altobelli i Italien, den oljige skyttekungen hatade Glenn av någon anledning. Sönderklippta kalsonger?

- F.G
Citera
2007-05-11, 22:42
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Dra du röven i koks, Glenn

Seriöst så hade jag i och för sig glömt det... trodde han gick direkt från Holland till Italien och så England sist (?). Jag har dock ingen skyldighet att hålla reda på sillstrypare, även om Hajsen är en respektvärd gubbe.

Roligast var hans bråk med Altobelli i Italien, den oljige skyttekungen hatade Glenn av någon anledning. Sönderklippta kalsonger?

- F.G

Sen ifrån England hem till den Gais-betalade miljonvillan som han betalade av med att gå skadad i några år...

Klippet i kalsongerna var tydligen inte alls lika uppskattade i Italien som i Göteborg, och det var ju tydligen inte det enda han gjorde. Vad det andra var har jag dock ingen aning om.
Citera
2007-05-12, 00:04
Medlem
Jag tycker inte gnagets fans ska va för missnöjda med inledningen på AS. Jag menar, man ligger endå bara 2 poäng från serieledning och har haft klart tuffast spelschema av alla lag hittills. Kunde vart värre.
Citera
2007-05-12, 00:07
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Jag tycker inte gnagets fans ska va för missnöjda med inledningen på AS. Jag menar, man ligger endå bara 2 poäng från serieledning och har haft klart tuffast spelschema av alla lag hittills. Kunde vart värre.

Nu handlar det inte om normala förluster. Vi snackar 4-0 mot malmö...

Men visst, schemat är sjukt tufft. Skönt att det värsta är över.
Citera
2007-05-12, 02:04
Medlem
feldgraus avatar
Nu ligger Vasquez mål på framsidan på The Sun:s hemsida (nere till vänster).

/feldgrau
Citera
2007-05-12, 02:26
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Nu ligger Vasquez mål på framsidan på The Sun:s hemsida (nere till vänster).

/feldgrau

Snart börjar väl ryktena om Real Madrid också.... Sen köper något lag honom och inser att "oj killen har bara gjort ett mål, vi kanske inte skulle köpt honom för 100 millar"
Citera
2007-05-12, 02:43
Bannlyst
Börjar blir lite... överdrivet. Han gjorde ett helt OK mål - so what? Personligen tycker jag Petter Anderssons båda mål mot BP var snyggare.
Citera
2007-05-12, 07:15
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Börjar blir lite... överdrivet. Han gjorde ett helt OK mål - so what? Personligen tycker jag Petter Anderssons båda mål mot BP var snyggare.

Svårt att jämföra. Vasquez är skickligare men Anderssons är kanske snyggare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in