• 1
  • 2
2000-06-29, 11:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Råkade av en slump hamna på en mp3.com sida.

Laddade ner en låt, det va det mest skruvade jag hört. Alla vet hur musiken blir när man e riktigt stenad. Men det här tog fan priset.

Tripp fealing nr 1.

Check it out.
Jag rekomenderar det starkt om ni vill ha en fet music exp.

www.mp3.com/electricuniverse

Citera
2000-06-29, 14:45
Medlem
Musik för stenade

jag håller med dig,det var ett jävligt fett sound de fått till. den funkar till och med utan brass (men det blir ju bara bättre med lite röka).
Annan bra musik är portishead,massive attack,astral projektion. ja det finns väl hur mycket bra musik som helst. kolla gärna in min sida-----
http://www.mp3.com/acidhell

-FLACID DREAM-
Citera
2000-06-29, 18:03
Medlem
Musik för stenade

Pröva FrontLine Assembly..
Eller skinny puppy..
Kan dock ej rekommenderas tillsammans med syra 8-:
Citera
2000-06-29, 20:15
Medlem
Musik för stenade

Skinny regerar, FLA oxå... dom har man mycket gamla minnen till...
Citera
2000-06-29, 22:51
Medlem
Musik för stenade

Trodde väl du gillade det, BRAP!!
Citera
2000-06-30, 00:32
Medlem
Musik för stenade

Lite ironi att ni skriver om SP på ett drogforum...
Stämmer det inte att stackars Dwayne (Goettel) dog av en överdos herion+kokain på sina föräldrars mugg ?
Eller var det bara ett osant rykte ???
Citera
2000-06-30, 10:41
Medlem
Musik för stenade

jo, det stämmer goettel är död.. :(

Heroin och kokain ska man hålla sig ifrån, tråkiga jävla skitdroger..

Gasolin? *fniss*, hörde dom igår på TV, det är nån dansk grupp va? Lät som.. skit.... hehe..

Citera
2000-06-30, 18:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Musik för stenade

Skinny Puppy och FLA... HAHAHAHAHAHA!!!!!!

Hårdpumpande body-synth från belgien gjord av neonazistiska synthare som om de bodde i sverige skulle vara Ungmoderater. Flosklerna blir kompletta i och med läderkläder, spretigt hår och tyska pilotsolglasögon....Patetiskt!!

Nej, möjligtvis är detta musik passande för en uratad skinskallekonmsert på alkohol och rohypnol kombinerat med femton kilo amfetamin inborrat i huvudet på denna helschyssta samling snubbar...
Citera
2000-06-30, 19:38
Medlem
Musik för stenade

John Lennon och skivan Imagine!!!
Citera
2000-06-30, 22:21
Medlem
Musik för stenade

Hey,
SP och FLA kommer fan från Kanada (Vancouver). Och inte fan lirar/lirade dom body heller.
Du syftar uppenbarligen på the allmighty Front 242. Dom e inte heller nazzar även om vissa individer misstolkar de suggestiva och medryckande rytmerna...
Citera
2000-06-30, 23:46
Medlem
Musik för stenade

De tillhör samma gäng patetiska gothsynthare som spelar på någon sorts bizarr blandning av tidig 90-talscyber, och tysk hårdrock... känns bara så DATERAT....Nine Inch Nails tillhörde en gång samma gäng losers innan de blev stadiumrockers.....Ofta kryddar dessa gothsynthare och neonazis sina texter med latinska strofer (det är väldigt goth) och tycker det känns "kultigt" (bara för att det är RÄTT) att krydda sina skivomslag med bibelcitat (känns lite grymt sådär amerikansk seriemördare i uppdrag-mord-generationens hollywoodproduktioner) - väldigt pinsamt, stelt och genomskinligt... HAHAHA!!!
Citera
2000-07-01, 21:07
Medlem
Musik för stenade

Inge fel i att lyssna på "daterad" musik.. Eller vadå, du lyssnar bara på det "senaste", typ skiten de kör på MTV, det gör min 8 åriga polares unge också, ni borde kanske träffas..? Neonazis?? jo tjena, säger ju allt om hur mycket du vet om synth/industrial scenen...

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in