2007-01-03, 21:11
Medlem
Extremt trånga utrymmen, djupt/mörkt vatten, samt såna där j*vla screamers som man ibland råkar ut för på nätet. Det är allt jag kommer på just nu.
Citera
2007-01-03, 21:42
Medlem
spindlar!egentligen tycker jag väldigt illa om alla insekter men spindlar kan skrämma mig till en sådan grad att jag inte kan röra på mig på ett tag.sedan springer jag oftast runt och letar efter något som kan användas till att döda den med.skulle jag ha oturen och upptäcka en stor äcklig spindel som klättrar på mig börjar jag gråta och får panik.nä spindlar är då fan inga trevliga krabater
Citera
2007-01-04, 11:17
Medlem
Katter,sprutor,Hav och sjöar!
Citera
2007-01-04, 12:18
Medlem
miriams avatar
Spindlar blir paralyserad av skräck.
Skalbaggar hårda som "knastrar" om man trampar på dom.
Duvor särskilt i stora mängder.
Citera
2007-01-04, 14:01
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Björnar som kallas hans.
Citera
2007-01-04, 14:37
Medlem
Foqnaxs avatar
Gillar inte spindlar. Ingen allvarlig fobi för jag kan röra vid dem men det är obehagligt som fan. Annars kommer jag inte på något...

Intressant att så många är rädda för vatten.
Citera
2007-01-04, 16:31
Medlem
BRZMs avatar
Zigenare.

Edit: Avocado. Samt vad man kan laga till med den helvetesgrönsaken. Guacamole t ex. Får kväljningar bara av att tänka på det!
Citera
2007-01-04, 16:54
Bannlyst
Är livrädd för länkar jag får av en viss kompis, innehåller alltid något som jag vet kommer störa min sömn ett par dagar framöver Men likförbannat måste man klicka på dessa...Helst 2ggr för att se om det verkligen var så hemskt

Djupt, mörkt vatten ogillar jag starkt, vill helst inte sticka ner fötterna då jag är ute å simmar i det, utan försöker hålla alla kroppsdelar så nära ytan som möjligt

Spindlar och andra kryp brukar inte vara så farliga, bara dom inte dyker upp helt oförberett på ens axel. Enda krypen som verkligen ger mig rysningar måste vara trollsländor och getingar! Springer å gömmer mig ifall dom kommer närmare mig än ett par meter, getingar är det likadant med
Citera
2007-01-04, 17:05
Medlem
Krukväxts avatar
Öppna ytor med mycket folk samt saltgurka
Citera
2007-01-04, 18:55
Medlem
Draqs avatar
Jag har nog ingen direkt fobi, men om jag lägger mig på en stor gräsmatta när det är mörkt ute och tittar upp mot stjärnorna så får jag panik, riktigt jävla obehagligt. Man känner sig så liten, mår dåligt i flera timmar efteråt.
Kan man klassa det som en fobi? "Tittauppmotstjärnornanärdetärmörktute-fobi" ?
Citera
2007-01-04, 19:23
Medlem
Pyrokemis avatar
Ormar.
Citera
2007-01-04, 19:40
Medlem
Permafrosts avatar
Ingen direkt fobi men grodor och paddor är obehagliga!
Folksamlingar och släktingar som man inte träffar så ofta och i nyktert tillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in