Citat:
Ursprungligen postat av Bernard_Black
Det är ganska hemskt egentligen vad människor kan vara elaka. Men det har väl med den där kostiga grejen med att vissa saker är så tråkiga att dom blir roliga ändå för att man blir hysterisk av tråkigheten. Men jag kan känna igen mig lite i att vara skit elak och så. Jag är generellt en snäll kille men för något tag sedan så disskuterade jag och en kompis ca en timme, om inte mer, hur jävla ful en brud på våran skola är. Verkligen "butt ugly" så "nasty looking". Det här säger vill ingen av oss säga öppet och så, mest för sympati med tjejen, men det var tankar som vi båda delade och behövde dela med oss av. Konstigt att människor finner det roligt att vara elaka.......
Menar du att jag är en hjärtlös människa som skrattar åt mindre begåvade människor för att jag kan känna mej bättre än dem? Jag pratar med downisar så fort tillfälle ges. Jag älskar de små liven. Det ger en lyckokänsla att inte behöva kallprata om väder och vind och andra otriviala saker, som så ofta sker med normalbegåvade. Med dessa blir samtalen, inte intellektuellt utmanande, men ack så oväntade och mer spännande. Min nya flickvän jobbar med dessa, till min stora lycka, varpå jag kommer att frekvent hälsa på för att förhoppningsvis få minnesvärda möten.