2007-02-12, 10:07
Medlem
SamBams avatar
Tobbes Greatest Hits.

http://www.youtube.com/watch?v=FkNfrVIvOeE

http://www.youtube.com/watch?v=7kEv0g59w7g

Finns det mer någonstans?
Citera
2007-02-12, 11:39
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samael
Haha, årtusendets humorögonblick när Tobbe ropar "Jävla latmask" till en snubbe i rullstol som "hoppar längdhopp" genom att bli buren en liten bit av två män! Jag låg fan på golvet och vred mig av skratt då.

Ja klockrent. Tyckte det var rätt kul när Micke kastade kulan mot en funktionär (som också verkade vara förståndshandikappad). Stort jubel från Micke efter kastet
Citera
2007-02-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Kan sticka in med att personen som samtalade med Tobbe under fotbollsmatchen mellan "de randiga", Forsby FF och ett annat ungdomslag bor på samma kvarter som min kompis. Polaren ringde nästan i extas i reklampausen.
Kan du fixa en autograf?? (från din kompis)

OnT: Lite synd att serien är slut... Vill verkligen veta hur det går för Mats att banta
Citera
2007-02-12, 14:23
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus

OnT: Lite synd att serien är slut... Vill verkligen veta hur det går för Mats att banta

Jag vill ha mer!

Ingen som är i närheten av köpingarna och kan berätta hur det går för dom med alla intriger?

Absolut skönaste kommentaren i hela serien är i sista avsnittet när två ledare hjälper en kille i rullstol "hoppa" längdhopp.. Dom rullar honom fram till gropen och lyfter sen honom en bit in i gropen, som ett "hopp"...

Tobbe: - Latmask!

Citera
2007-02-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Jag vill ha mer!

Ingen som är i närheten av köpingarna och kan berätta hur det går för dom med alla intriger?

Absolut skönaste kommentaren i hela serien är i sista avsnittet när två ledare hjälper en kille i rullstol "hoppa" längdhopp.. Dom rullar honom fram till gropen och lyfter sen honom en bit in i gropen, som ett "hopp"...

Tobbe: - Latmask!

Ja det var som sagt riktigt kul och humor på hög nivå när Tobbe ropade jävla latmask till killen i rullstol

Ja det hade varit kul om någon i Köping kan komma med lite skvaller om dom syns ute på stan och hittar på något
Citera
2007-02-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus

Hehe det är inte direkt mina polare men ja lovar att ja ska fixa en mobilbild på mig och någon i Köping-gänget. Lite får man väl offra sig, inte ofta det händer något i Köping.
Citera
2007-02-14, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Ja det var som sagt riktigt kul och humor på hög nivå när Tobbe ropade jävla latmask till killen i rullstol

Ja det hade varit kul om någon i Köping kan komma med lite skvaller om dom syns ute på stan och hittar på något
Kan höra med Lindas mamma. Tiina som jag har haft som historialärare, har bra kontakt med hon och maken (Lars). Filip har jag träffat vid ett fåtal tillfällen. Men som sagt jag kan ha lite update så fort jag får höra något. Tobbe är helt klart lättillgängligast då han går på nästan all sport i stan.
Citera
2007-02-14, 01:24
Medlem
Citat:
Hehe det är inte direkt mina polare men ja lovar att ja ska fixa en mobilbild på mig och någon i Köping-gänget. Lite får man väl offra sig, inte ofta det händer något i Köping.
Det vore skoj - försök fixa det!

Välkomnas den inte med öppna armar här så lovar jag att mongo-tråden hyllar bilden till skyarna!
Citera
2007-02-14, 07:01
Bannlyst
Citat:
Kan höra med Lindas mamma. Tiina som jag har haft som historialärare, har bra kontakt med hon och maken (Lars). Filip har jag träffat vid ett fåtal tillfällen. Men som sagt jag kan ha lite update så fort jag får höra något. Tobbe är helt klart lättillgängligast då han går på nästan all sport i stan.
Kul att du har haft Lindas mamma som historielärare och känner dom lite. Ja kom som sagt gärna med lite update om dom, kunde vara kul att läsa

Ja Tobbe verkar gilla Köpings FF mycket.
Annars så hänger dom väl även i bowlinghallen
Citera
2007-02-14, 15:08
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ja Tobbe verkar gilla Köpings FF mycket.

Haha verkligen! Är det inte i avsnittet där dom åker till Stockholm som han pratar med busschauffören om matchen som pågår (som förövrigt är England - Trinidad i fotbolls VM om jag minns rätt) varpå Tobbe frågar "vann Köping?".
Citera
2007-02-14, 15:12
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ja det var kul

Ja jag minns också att Filip berättade lite om Linda när Fabio var hemma och hälsade på dom i Köping.

Tittade faktiskt på det avsnittet igårkväll och hittade inte sekvensen där Filip berättar om Linda, så det kan inte vara det avsnitet. Någon annan som har ett förslag på i vilket avsnitt det kan vara?
Citera
2007-02-14, 20:36
Medlem
offe_mans avatar
Detta är underbar komik på hög nivå. Bring us back Köping!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in