2008-02-17, 21:23
Bannlyst
som så många andra har sagt;
Tobbe är helt klart den bäste, det räcker med att
jag får se eller höra honom så är dagen gjord
Citera
2008-02-17, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camille
HAHAHAA tobbe är klart skönast!
han får mig att garva varenda gång....inte lätt att ha en dålig dag när man ser honom inte...

"Men! Vad tänker du på nu dååå?" - Arg Tobbe till snickaren

Senast redigerad av bikini bottom 2008-02-17 kl. 21:40.
Citera
2008-02-17, 21:53
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Det bästa var när Micke låg i sjuksängen och babblade när plötsligt kameran sveper snabbt förbi Tobbe som bara skakar på huvud likt "Va fan säger han?" HAHA vilken lirare han är Tobbe.
Citera
2008-02-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
Det bästa var när Micke låg i sjuksängen och babblade när plötsligt kameran sveper snabbt förbi Tobbe som bara skakar på huvud likt "Va fan säger han?" HAHA vilken lirare han är Tobbe.

Helt klart det roligaste ur dagens program, det och boxningsmatchen
Citera
2008-02-17, 22:00
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTMA
Han är hyporkondriker.

Hypokondriker stavas det. Och det är väl knappast kriterium för att få bo på gruppboende bland utvecklingsstörda.

Tobbe drabbades av syrebrist i samband med födseln.
Citera
2008-02-17, 22:34
Medlem
Mimss avatar
Jag ÄLSKAR detta programmet!
Jag viker mig så fort Tobbe är i rutan, eller Micke när han säger pappa till alla..

Jag blir väldigt rörd över deras gemenskap, som när dom kommmer till sjukhuset och mats håller micke i handen, det är så fiiiint =)
Jag är blödig jag vet =)

Men i alla fall, jag tycker dom kan sända lite längre program, man hinner ju inte börja kolla innan det roliga är slut.
Citera
2008-02-17, 22:57
Medlem
redbull72s avatar
Haha, vilken boxningsmatch! synd att dom inte visa när Tobbe fick en smäll på kran! Annars var ju höjdpunkten när Tobbe skulle ge Linda ketchupflaskan istället för korven... Eller när Mats skulle ha numret till Lunkans: L-U-K-A-N-S osså ett N! Haha, va jag älskar dom!

Här e några ljudklipp ifrån tobbe i kvällens program:
http://rapidshare.com/files/92720679/tobbe3.rar.html
Citera
2008-02-18, 00:01
Medlem
Haha ja dom är roliga. Tobbe är asrolig. Men det såg roligt ut när mats rakade sig. Också: Lunkans, L-U-K-A-N-S. hehehe
Citera
2008-02-18, 00:04
Medlem
Men vad har Linda för fel egentligen förutom att hon har svårt att röra sig och har ett litet annorlunda skratt? Hon verkar ju rätt vettig när dom intervjuar henne..?
Citera
2008-02-18, 00:29
Medlem
Hehe japp Tobbe är skön som fan.. Kul när han skulle boxas, han verkade inte fatta att det faktiskt var OK att slå till den andre på riktigt. Han höll mest på att skrämmas om att han skulle slå honom

Annars gillar jag verkligen Mats. Han är en riktig sköning. Drar kul skämt ibland, som när han sa till Linda att det var en bomb i paketet Hehehe
Sen skojar han alltid med dom andra på ett härligt sätt..
Tycker han verkar vara en riktigt trevlig prick!
Citera
2008-02-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Detta har säkerligen disskuterats förut i tråden.

Vad lider Tobbe av? Autism?
olycka vid födseln. fick inget syre. hans föräldrar sa det i förra säsongen.
Citera
2008-02-18, 01:30
Medlem
Tuesdays avatar
Här är alla artiklar från TV4:s hemsida om gänget. De som orkar plöja kanske hittar någon eller några diagnoser där. Testa sök i kvällstidningarna också. Där har varit en del reportage och detta tagits upp tidigare.

http://tv4.se/koping/535217.html

Mats bytte den jämförelsevis betydligt trendigare JC-påsen med den mörka blåaktiga tröjan till Linda och tog den till restaurangen i en gammal prasslig Lidl istället. Hade de hyrt hela stället, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in