Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-02, 11:48
Medlem
Som i topic vad har ni för erfarenheter av detta moderkort, stabilt? Lätt att klocka med? osv.. Har läst lite reviews om de o då ser allt ut o vara grymt.. förutom att volten till minnena hade rätt lågt maxvärde eller vare heter om man ska klocka dom

Era erfarenheter... haft nåt strul?
Funderar även på corsair twin2x 2x1gb minnen till..
Citera
2007-01-02, 11:50
Medlem
ischs avatar
Jag har ett tidigare Fatal1ty kort ifrån Abit som jag tyvärr måste säga att jag starkt ogillar pga. av ostablitet i kortet. Inte förens relativt nyligen som jag genom olika flashningar fått allt att rulla som det skall. Lite synd då jag alltid varit nöjd med mina tidigare Abit kort.
Citera
2007-01-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag har ett tidigare Fatal1ty kort ifrån Abit som jag tyvärr måste säga att jag starkt ogillar pga. av ostablitet i kortet. Inte förens relativt nyligen som jag genom olika flashningar fått allt att rulla som det skall. Lite synd då jag alltid varit nöjd med mina tidigare Abit kort.

okej! va hette kortet du hade strul med, de va inte samma alltså an9 32x va?? Får hoppas på att de inte va de iaf .. då det e ett av dom få jag blivit sugen på köpa får hoppas de här kortet inte e lika ostabilt..
Citera
2007-01-02, 12:48
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
okej! va hette kortet du hade strul med, de va inte samma alltså an9 32x va?? Får hoppas på att de inte va de iaf .. då det e ett av dom få jag blivit sugen på köpa får hoppas de här kortet inte e lika ostabilt..

Nej det är inte samma kort utan ett av de första i samma serie så det problemet jag hade borde inte finnas på ditt tilltänkta kort.
Citera
2007-01-03, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Nej det är inte samma kort utan ett av de första i samma serie så det problemet jag hade borde inte finnas på ditt tilltänkta kort.

ah okok, lutar mot att inhandla det alltså.. ingen som har erfarenhet av just detta kort? Inte de viktigaste... men skönt o höra om de varit helstabilt lr helt värdelöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in