Citat:
Ursprungligen postat av Pamlor
Anabola steroider får penis att krympa och anledningen att jag bryr mig om mina muskler beror på kvinnor inte att få massa bulor. Jag är en av de konstiga typerna som tror att kärleken är livets mening ...
Det tror jag också, men jag ser inte vart muskler kommer in i bilden?
Förövrigt förstår jag inte motsägelsen alls.
Du vill inte få en massa "bulor", vilket jag tolkar som muskler. Men du vill äta preparat som "ger" dessa egenskaper av anledningen "kvinnor"??
jag ser helt enkelt inte hur ett preparat som det här på något sätt skulle kunna leda till kärlek..
Visserligen är det säkert många kvinnor som föredrar välbygda kroppar, men det käns som att sådan attraktion och kärlek är rätt så avlägsna varandra..
Jag menar, en människa kan se otroligt bra ut, men man kan ändå finna otrolig avsmak för personens personlighet.
Lik väl som att en annan människa kan vara mindre attraktiv, men personligheten väger upp allt och "gör" personen ifråga till världens vakraste...
Det är iaf min syn på kärlek..
[EDIT] Förövrigt så är det mesta på ND skit. Att påstå att allt skulle vara så är inte sant. Tror de lever på mottot att köpa in allt som de hör talas om så fort som möjligt, sedan gärna överdriva beskrivningarna till max och hoppas på det bästa. Och ibland har de tuen att råka springa på något "vettigt". Men igenomsnitt skulle jag säga att 9/10 är verklningslösa på sidan.. Speciellt då många saker med största sannolikhet legat o samlat damm år ut och år in..