2000-06-10, 15:28
Medlem
har nånn sätt långa papper (king size) i sverige. ej i online afär utan riktig..... inte för online afärer inte e riktiga.... ni förstår vad jag menar?
Citera
2000-06-10, 17:53
äldre konto (old)
Ej medlem
longa papper

Jodå det finns! Där jag bor finns det många olika sorter i en tobaksaffär
Citera
2000-06-10, 18:39
longa papper

Rizla King Size brukar finnas i välsorterade tobaksaffärer, ut och leta!
Citera
2000-06-10, 19:43
Medlem
longa papper

Rizla King size e skit.
det ska vara dom tunna Smoking pure hemp, eller pure rice ellet
motsvarande.
Rizlor e för tjocka o äckliga.
juh tunnare desto bättre.
thats why i use smoking, for smoking.
what you doing?
nuttin, chillin, havin a blunt.
Citera
2000-06-10, 22:14
Medlem
longa papper

AMATÖRER köper king size.

Vi proffs använder vanliga små rullpapper, men använder tre stycken åt gången. Tre små rullpapper fästs ihop i "triangel" - sedan sliter man av en bit av kartongen från rullpappersklämman och rullar ihop och lägger i papperet - fyller på med blandningen - samt rullar ihop din fina lilla strut.....
Citera
2000-06-11, 17:03
äldre konto (old)
Ej medlem
longa papper

Hummm anser att det inte alls e proffsigt att limma ihop småpapper....Det leder till att pappret blir tjockare på vissa ställen å jointen brinner olika snabbt....

/Blixa
Citera
2000-06-11, 18:08
Medlem
longa papper

äsch. en bagatell.
ett proffs ska kunna röka i vad som helst.
fixa ett rökdon på några minuter och mekka ihop en snabbraja på en halv minut.

Och att papperet skulle brinna olika snabbt på olika ställen stämmer inte - papperet är så jävla tunt att det inte märks någon skillnad.
Citera
2000-06-12, 18:34
Medlem
longa papper

Knappast. Saj det till veteranerna pa Chris. Du kommer bergis bli utskrattad. Dar saljer de inte ens sma papper...

Det ar bara amtorsvenskar som anda inte kan fa tag pa KS-papper (samt folk som tror att de ar SKITSAKRA och vill impa pa folk for att de kan trixet med sma papper) som kor pa normalstorlek. Dar saljer de inte ens sma papper...

Partyprissarna koper dock 25 m at gangen och bestammer sjalv storleken pa sitt trollspo utan en massa trix med sma skitpapper...

mvh
//E-Size
Citera
2000-06-13, 08:58
Medlem
longa papper

Som sagt... amatörer köper lyxtillbehör och åker till Chris och fixar små lyxpipor och lyxpapper... Du köper bergis ditt brass där också eftersom du knappast har kontakter här i Sverige.. Jag skiter väl i vad "proffsen" i Chris säjer. Som sagt: skaffa dig ett liv.
Citera
2000-06-13, 10:03
Medlem
longa papper

Det ar de som skaller hogst som oftast brukar vara mest osakra... Och du "Ollon" - ar det inte lite VAL intolerant, korkat och fordomsfullt att uttala dig om en person som du vet *ZIP* om??? Sana fenomen tycker jag INTE hor hemma i ett sant har forum. Kom tillbaka nar du kan bete dig som en vettig och resonabel manniska istallet...

Till sist: angaende mina kontakter... (eller enligt dig - min "avsaknad av kontakter"). Hade du varit LITE mer uppmarksam sa hade du nog last i mina tidigare inlagg att jag inte ens bor i Sverige, utan i Belgien... Och mina kontakter i Bryssel kan jag inte precis anklaga for att blasa mig, eftersom jag oftast brukar kopa svart marock for motsvarande 40 pix/g... Sa som sagt, inte den tonen mot mig tack!!!

//E-Size
Citera
2000-06-13, 14:14
Medlem
longa papper

det var du som anslog tonen med ditt "proffsen i Chris skulle skratta åt dig"

Som sagt: jag skiter väl i vad "proffsen" i Chris tycker. Vad bryr jag mig om dem?

Däremot talar jag av egen erfarenhet - att här i Sverige - där vi saknar lyxtillbehör - små marijuanaprydda glasbongar , king sizepapper, och gulliga små pipor i varkje tobaksaffär - så är det knappast någon som klagar på en joint tillverkad av tre små rullpapper. Kappast någon av"Proffsen" i alla fall, av alla våra old-timers, erfarna gamla haschrökare.

Den som skulle klaga skulle då möjligtvis vara en rikt medelklassyngling som tar flyget till Köpenhamn och Amsterdam varje helg, men knappast någon annan.

Sen må "proffsen" i Chris tycka vad de vill....
Citera
2000-06-14, 17:52
äldre konto (old)
Ej medlem
longa papper

Bra attityd där....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto