• 1
  • 2
2000-06-14, 21:35
Medlem
longa papper

Kontentan ar val DOCK att om KS-papper FINNS att fa tag pa, sa ar val det bra mycket battre an att halla pa att pilla med sma??? Tar enligt mig langre tid och ar bokigare... Mer en nodlosning.

Citera
2000-06-15, 02:15
Medlem
longa papper

men snälla ollon, vem tror du att du är?? efter att ha läst alla dina inlägg på denna drogspalt så har jag förstått en sak!! du är en riktig tönt som skryter om hur proffsigt du rullar en joint till hur mycket affe du använder. cooola ner dig istället...ingen här har ngn lust att läsa om dina häftiga drogvanor eller vad det nu är du har för häftiga saker att uttrycka dig om...nu kommer du att påstå att jag är en idiot som inte vet ngt men nog har jag testat på det ena och det andra men det är inget jag tycker är skitballt utan jag gör det för att jag själv tycker om det......Till slut om denna diskussion...alla har sin egen still vad det gäller joint rullning, det finns inget proffsigt eller häftigt med vilka stilar man använder, alla har vi våran favorit sätt att rulla på.......
Citera
2000-06-15, 14:42
Medlem
longa papper

Jag har aldrig sagt att jag är "cool".

Jag bara reagerade mot att någon påstod att "proffsen i Chris" skulle skratta åt mitt sätt att rulla med tre rullpapper. Jag skiter väl i vad flummare som bor i Chris tycker. Inte ser jag dem som några "auktoriteter" heller...

Att jag skämtsamt påstod att "proffsen rullar med tre papper" menade jag bara att det naturligtvis går utan att köpa lyxtillbehör som ofta inte finns i sverige. Och att jag sällan stött på old-timers, erfarna haschrökare - som har kingsizepapper... Här i Sverige alltså. Det är lyx.
Citera
2000-06-15, 16:59
äldre konto (old)
Ej medlem
longa papper

ollon jag har börjat med en än proffsigare teknik än din jag tar tre små papper och klipper dem i 20 miljoner småbitar sen slickar/klistrar jag ihop dem. Visst tekniken kan tyckas vara "lite" onödig men de e proffsig :)
DUb SaaaaaaaaaCCCCCCCCCCcccccccccc
Citera
2000-06-15, 21:00
Medlem
longa papper

Det låter lite jobbigt att klippa sönder rullpapperen i tjugo miljer bitar. Något i stil med atomklyvning?
Men det är klart - att det kanske är något i stil med papier mache?
Citera
2000-06-15, 21:40
Medlem
longa papper

va inte avunsjuk bara för att du inte e lika proffsig som mej........
Dub sacccccccccc
Citera
2000-06-16, 08:30
Medlem
longa papper

Ja faktiskt. Jag är JÄVLIGT avundsjuk på dig och din atomklyvningsapparat
Citera
2000-06-16, 10:45
äldre konto (old)
Ej medlem
longa papper

Jag är avundsjuk på Roll-on-ollon som måste ha en billig uppkoppling eftersom han skrivit 2000 inlägg. En sak har jag snappat iaf: Du skiter i vad folk som bor i Christiania tycker!...jag tror det iaf, eftersom du skrev det i varje inlägg i den här spalten!

Var det inte Whitney Huoston som gjorde en låt som heter Exhale för nåt år sen..hon är säkert stenad den jäveln!
Citera
2000-06-16, 14:44
Medlem
longa papper

om det satt 2 personer och rullade en joint en med ett ks och en med tre papper.

och resultatet skulle bli snarlika varann i storlek.(meknings-tid)

-så skulle jag bli lite mer imponerad av den som rullade med tre papper.
Citera
2000-06-16, 15:19
Medlem
longa papper

ärligt talat vem fan bryr sig hur många jävla papper nånn andvänder, andvänd det du tycker är bäst, om det e 3 små 1 stort eller va fan som helst. va fan ska man vara mer imponerad för nånn andvänder fler/färre papper. rulla som du tycker e bäst.
Denna konversationnen har helt spårat ur.
förlåt Ollon om jag förolämpade dig, det va bara att jag tycker det e ganska dumt med 3 små papper, men du trivs ju med det och det skadar ingen så vem bryr sig.............
dUb SaCCCCCCCCCccccccccccccc
Citera
2000-06-16, 17:20
Medlem
longa papper

weed dealer: jadu. billig uppkoppling (ganska i alla fall)
Spray internet - 100 timmar per månad för 195:-

3 timmar om dagen alltså... Inte illa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här