2007-01-06, 01:17
Medlem
von Schmerzs avatar
När jag gick i gymnasiet försov jag mig sådär en gång i månaden. Då skyllde jag för det mesta på att jag blivit kidnappad av utomjordingar på vägen till skolan. Funkade varje gång...
Citera
2007-01-06, 03:04
Medlem
gizmondos avatar
Jag brukar säga att det var för fint väder och att jag därför fick lov att gå ut och fotografera lite innan jag kunde komma. För det är oftast det som hänt. Ser inte riktigt poängen med påhittade ursäkter? Jag menar alla vet ju att det är BS ändå.
Citera
2007-01-09, 15:55
Medlem
Jag har en pinsam ärlig ursäkt jag använde en gång. Av någon orsak hade jag bara min mobil som väckarklocka för några år sedan. Jag glömde en dag mobilen på jobbet och hade ingen vanlig telefon för att använda som väckning. Så istället var jag upp hela natten, några timmar innan jobbet satte jag mig på sängen och somnade några sekunder sedan. Jag blev 2-3h försenad

Annars brukar jag sällan vara sen.
Citera
2011-03-27, 08:35
Bannlyst
Mina ursäkter har alltid varit så här "kan jag berätta sen" och dem glömmer det.
(edit) har varit vaken sen igår
Citera
2011-03-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad har ni använt för ursäkter en sen måndagsmorgon? Varför kom ni för sent, vad ursäktade ni er med - och framför allt, hur togs det emot?

"Ursäkta att jag är sen."

Pladdrar aldrig på om varför jag är sen, det är så jäkla barnsligt. Vem tusan vill veta varför någon är sen.

Klarar man inte att vara i tid kanske man ska se sig om efter ett jobb där man inte behöver vara i tid.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in