2007-05-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drae
Tycker personligen det är skit. Fungerar möjligen som utfyllnad i pipa/bong istället för tobak.

Dock är smaken vedervärdig.

Okej. Det är just smaken jag vill hålla så neutral som möjligt, så det lät ju inte så bra

Problemet är att jag inte kan röka tobak för 5 öre, så jag försöker hitta lite alternativ. Mår riktigt illa av bara lukten från tobak

Jaja, får pröva runt lite och se om det är något som är värt det.
Citera
2007-05-12, 17:56
Medlem
KillerBeess avatar
Har testat båda knastersorterna från smoketower å kan bara säga att det smakade skit, glöde dåligt och ojämt och var inte särskilt härligt i lungorna heller.
Rosta en cigg istället.
Citera
2007-05-12, 18:27
Medlem
djflexs avatar
Annars kan du ju prova torkad sallad, som någon i Noob-tråden hade gjort Jag hade något som hette Honeyrose från Smoketower som jag köpte för något år sedan. Det var inget vidare att röka i början, och smakade värre och värre ju äldre det blev.

Men allvarligt, köp ett ciggpaket och tvinga i dig ett par stycken så ska du se att det går bra att mecka med sen.
Citera
2007-05-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drae
Tycker personligen det är skit. Fungerar möjligen som utfyllnad i pipa/bong istället för tobak.

Dock är smaken vedervärdig.

Det är väl ändå det man har knaster till?
Citera
2007-05-12, 19:20
Medlem
Hnxs avatar
Om du känner någon som odlar så kanske du kan testa att blanda med cannabisblad?
Citera
2007-05-12, 22:21
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djflex
Annars kan du ju prova torkad sallad, som någon i Noob-tråden hade gjort Jag hade något som hette Honeyrose från Smoketower som jag köpte för något år sedan. Det var inget vidare att röka i början, och smakade värre och värre ju äldre det blev.

Men allvarligt, köp ett ciggpaket och tvinga i dig ett par stycken så ska du se att det går bra att mecka med sen.

Usch, varför börja röka om han inte gör det och inte vill? Bara dumt.
Citera
2007-05-12, 22:32
Medlem
...
Citera
2007-05-12, 22:44
Medlem
lill-mes avatar
Det fungerar med oregano. Men det _river_ i halsen så otroligt, och det är inte vidare bra glöd på det.

Men i brist på annat kan man ju dra till det i nödfall
Citera
2007-05-13, 00:02
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penesius
Jag har rökt knaster från tyskland några gånger och det funkar lite i alla fall. Man blir lite segare, slöare och så. Men om man är full då slår det på rätt fint faktiskt i bong då självklart .
Rätta mig om jag har fel, men man ska väl inte bli påverkad av "knaster"
Citera
2007-05-13, 00:07
Bannlyst
Minns en gång ute i en jaktstuga där vi bara hade brunt och tog torkade björklöv och rökte med, minns att det inte var någon kulinarisk höjdare men det funkade och var annorlunda.. aknske borde kurerat löven först..

jo, jag är seriös i mitt påstående, har den t-shirten på riktigt..
Citera
2007-05-13, 00:23
Bannlyst
Har köpt en jävla massa mixar nu för att hitta en som är möjligt som utbyte mot tobak. Så testar sweet bush, knaster, maroccon roll och wild opium . Kan återkomma med resultat. ehh eller utvärdering
Citera
2007-05-13, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Har köpt en jävla massa mixar nu för att hitta en som är möjligt som utbyte mot tobak. Så testar sweet bush, knaster, maroccon roll och wild opium . Kan återkomma med resultat. ehh eller utvärdering

Låter finfint Jag har lite Earth Impact på g, ger rapport sen om det går att röka, om det förstör och smak.

Jag gillar inte nikotinruset, hatar det och jag mår nästan alltid illa av tobak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in