2007-03-26, 10:07
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Blöt lägg tobak och krama ut nikotinet.. Sen torka sen gör igen om ni verkligen inte gillar nicotin. sen smakar det inbeting typ.

Äh sånt orkar jag fan inte
Citera
2007-03-26, 10:11
Medlem
amfolyts avatar
Kan väl fungera att blanda med nån såndär "legal high"-örtmix. Dom är ju typ billigare än knaster.
Citera
2007-03-26, 10:19
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
Kan väl fungera att blanda med nån såndär "legal high"-örtmix. Dom är ju typ billigare än knaster.

Ah! Inköpsställen?
Citera
2007-03-26, 10:22
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Ah! Inköpsställen?

Finns väl lite här och var, www.everyonedoesit.com har nog billigt.
Citera
2007-03-26, 10:23
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Ah! Inköpsställen?

överallt...

Edit: det gäller o vara snabb tydligen, för här går det undan med svaren
Citera
2007-03-26, 22:18
Medlem
Trollishs avatar
Mögligt hur fan lyckas ni med det? det behöver knappast ligga flera dagar i vatten utan några timmar sedan bara torka.

Jobbigt? Ja det är juh jätte mycke skönare att beställa på internet vänta 1 vecak sen hämta på posten.
Citera
2007-03-26, 22:36
Medlem
Ett bra sätt att torka blötlagd tobak är att göra som med svamp. Vänd en fläkt med galler så att den blåser uppåt, lägg på hushållspapper och lägg den utkramade tobaken ovanpå i ett tunt lager.
Citera
2007-05-12, 13:24
Medlem
Knaster (och andra laternativ?)

Jag tänkte försöka prova på lite knaster. Om jag har förstått det rätt är det gjort på hampa?

Saken är den, jag vill ha en neutral smak, ingen vanlij eller annat som finns på smoketower. Såg på någon holländsk sida att det fanns "netural" eller "natrual" smak eller liknande, verkade trevligt, dock gick frakten på 15 euro

Någon som vet nått ställe som säljer fler smaker av knaster där frakten inte går på 150:- utan mer på rimliga 50:- eller så

Tänkte även prova Earth Impact från smoketower ... Kan säga till er hur det smakade och var att röka senare
Citera
2007-05-12, 13:29
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Jag tänkte försöka prova på lite knaster. Om jag har förstått det rätt är det gjort på hampa?

Saken är den, jag vill ha en neutral smak, ingen vanlij eller annat som finns på smoketower. Såg på någon holländsk sida att det fanns "netural" eller "natrual" smak eller liknande, verkade trevligt, dock gick frakten på 15 euro

Någon som vet nått ställe som säljer fler smaker av knaster där frakten inte går på 150:- utan mer på rimliga 50:- eller så

Tänkte även prova Earth Impact från smoketower ... Kan säga till er hur det smakade och var att röka senare

Om du så gärna vill ha neutral smak så får du nog räkna med att lägga ut den där extra hundringen på frakten. Förövrigt så är det väl inte så jättestor skillnad på 150kr och 50kr?
Citera
2007-05-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smolk

Jag har ett paket Herbal Impact, men har inte provat det än.
Citera
2007-05-12, 16:24
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Tycker personligen det är skit. Fungerar möjligen som utfyllnad i pipa/bong istället för tobak.

Dock är smaken vedervärdig.
Citera
2007-05-12, 16:38
Medlem
penesiuss avatar
Jag har rökt knaster från tyskland några gånger och det funkar lite i alla fall. Man blir lite segare, slöare och så. Men om man är full då slår det på rätt fint faktiskt i bong då självklart .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in