2006-12-30, 20:50
Medlem
Pamlors avatar
1 Jag kan bara lägga ditt en vara i kundvagnen, antagligen en bug?
2 Som första instans i beställningen står det "skicka beställningen" trots att jag inte har angivet någon identitetsinformation (troligent inget men det gör mig ändå nervös)

Sedan är väl smartbar laglig fortfarande? det där iq prepartet verka intresant för tenta tider.
Citera
2006-12-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamlor
1 Jag kan bara lägga ditt en vara i kundvagnen, antagligen en bug?

Det låter som en bugg, ja. Testat med en annan webbläsare?

Citat:
2 Som första instans i beställningen står det "skicka beställningen" trots att jag inte har angivet någon identitetsinformation (troligent inget men det gör mig ändå nervös)

Oroa dig inte, du får fylla i din uppgifter efter att du klickat på knappen.

Citat:
Sedan är väl smartbar laglig fortfarande? det där iq prepartet verka
intresant för tenta tider.

Fortfarande lagligt, ja. Kan dock inte svara för hur den produkten fungerar och vilka biverkningar den kan tänkas ge.
Citera
2006-12-30, 21:09
Medlem
Pamlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Fortfarande lagligt, ja. Kan dock inte svara för hur den produkten fungerar och vilka biverkningar den kan tänkas ge.

Biverkningar! behöver man ora sig för smartbars produkter ger biverkningar?
Citera
2006-12-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamlor
Biverkningar! behöver man ora sig för smartbars produkter ger biverkningar?

Bara för att en drog är laglig betyder det inte att den är ofarlig. Forska lite om effekter och bieffekter innan du beställer så du vet vad du ger dig in på.
Citera
2006-12-31, 13:28
Medlem
piengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Bara för att en drog är laglig betyder det inte att den är ofarlig. Forska lite om effekter och bieffekter innan du beställer så du vet vad du ger dig in på.

Precis. Finns många droger som är lagliga som ger starka bieffekter. Bara för att till exempel heroin skulle klassas så betyder inte det att det var ofarligt innan det klassades men natten till då lagen trädde i kraft blev farligt..
Citera
2006-12-31, 21:12
Medlem
Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att DMAE hjälper dig närmvärt när du ska studera inför tentan då det omvandlas till "choline" i levern men kan inte passera blodhjärnsbarriären. Däremot är det bevisat att adrenalin påverkar hjärnan på ett positivt sätt när man ska lära och komma ihåg saker. Så saker att rekomendera när du pluggar är koffein, efedrin eller mycket små mängder amfetamin.

Smartbar har knappt några roliga saker kvar efter att de tog bort ephedra och salvia blev klassat. Sen att ägaren gör propaganda för sina åsikter gör inte saken bättre. Menar:

Citat:
Beroendeframkallande:

Sackaros 10g (Sockerbolaget)

Det här är en killerdrog i koncentrerad form. Det sugs rakt ut i blodet och bombar
upp dina energinivåer på ett sätt som varken efedrin eller koffein kan mäta sig med i längden. Halten sjunker dock snabbt och du får ett överskott av insulin i kroppen
vilket skadar dina blodkärl, kan göra dig blind och gör dig eventuellt aggressiv
liknande en avtändning från t ex Rohypnol.
Avtändningen varar så länge kroppen har ett underskott av drogen varvid du
bör fylla på minst en gång var fjärde timme.
Detta är samma substans som omtalats i en mängd tidningar och TV den senaste
tiden. Passa på!

Och inte nog med den förvridna synen så tar de 19kr för 10 gram när det kostar 10kr / kg på ICA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in