2006-12-30, 20:22
Medlem
rohyps avatar
Har någon här på flashback hört ngt om drogen concerta? Isådanafall undrar jag om man kan bli rolig på den och vad som skall kombineras.
2006-12-30, 20:24
Medlem
Zot^s avatar
Brukar bli lite piggare av ca 120mg, men inte så mycket mer än det.
2006-12-30, 20:27
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Brukar bli lite piggare av ca 120mg, men inte så mycket mer än det.

okej du har erfarenhet eller? Lätt/farligt att överdosera?
2006-12-30, 20:33
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
okej du har erfarenhet eller? Lätt/farligt att överdosera?

Beror på vad du menar med att överdosera.. Att överdosera så att det blir farligt är nog inte direkt lätt, men att överdosera så att effekterna blir jobbiga borde inte vara så svårt..
Du borde känna av effekter redan på 70-100mg. Tänk bara på att krossa tabletterna, det är ju depot effekt på dom.
Lägg dom i blöt så att det vita lagret försvinner, sen kan du tugga dom i munnen..
Ha kul!
2006-12-30, 20:37
Medlem
Jontishs avatar
Jag har ett par såna, ska spara dom till något LAN..
2006-12-31, 02:35
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Beror på vad du menar med att överdosera.. Att överdosera så att det blir farligt är nog inte direkt lätt, men att överdosera så att effekterna blir jobbiga borde inte vara så svårt..
Du borde känna av effekter redan på 70-100mg. Tänk bara på att krossa tabletterna, det är ju depot effekt på dom.
Lägg dom i blöt så att det vita lagret försvinner, sen kan du tugga dom i munnen..
Ha kul!

det vita lagret innehåller iof metylfenidat, så det hade jag hällst konsumerat..

det räcker med ~40 mg för en trevlig humörboost, av den dubbla dosen blir man någorlunda speedad.

toleransen byggs dock upp fort.. så att behöva passera 100 mg-sträcket kan bli nödvändigt för ett respektbelt rus efter en ganska kort tid.
2006-12-31, 02:55
Medlem
furis avatar
tog en sån skit tab... hände inte så mkt men man får väl käka mer isf... men kunde inte sova på hela natten... så kul va de..
2006-12-31, 03:01
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
tog en sån skit tab... hände inte så mkt men man får väl käka mer isf... men kunde inte sova på hela natten... så kul va de..

du krossade den givetvis..?
2006-12-31, 18:16
Medlem
Obskyrigs avatar
Jag har tagit Concerta [ Metylfenidat ] ca 4-5 gånger, f.ö. den enda Upper`n jag provat, man får liten effekt för mycket AT ... ... men den duger i krig.

• Ta en rakhyvel ( en sån där billig BIC )
• Skala dina Concerta ( det ska stå Alza 36 på dom )
• spelar inte så stor roll om lite av skalet är kvar
• Ta fram Mortel, Mortla aslänge så allt blir fint.
• Ta bort eventuella Skalrester.
• Upp i snoken, blir ca 7 minilinor/ 3 rep eller nått per tabbs.
• ta typ 3 tabbar så känner du av lite, svider inte alls i snoken i min mening.
Slår efter 20-30 min.
Lite småkul kan man ha på det, var påtänd i 30 timmar bland mina icke så drogliberala vänner hahahaha, men men. Jag brukar ta lite av pulvret och bomba på tom mage och dra upp lite i snoken, har man en hel burk så lär man ju kunna bli riktigt påtänd.
2006-12-31, 18:56
Medlem
StorMammas avatar
Sök, my dear...// Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in