2006-12-30, 11:06
Medlem
GlittrigaGullans avatar
i Övrigt är definitivt alldeles för lite. Delforumet sunkar till sig fort som sjutton och det spelar ingen större roll att skicka RP. Ska det vara på det viset?
Citera
2006-12-30, 11:08
Medlem
johnny_viciouss avatar
nej, jag håller med dej, det är för lite. Jag var mod där någon månad ungefär men jag avsa mej det eftersom det var jävligt svårt att moderera där. Är du intresserad?
Citera
2006-12-30, 13:21
Medlem
Mesharrys avatar
In med Glittret och Ulvena i "övrigt".
Citera
2006-12-30, 17:47
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry

Varför inte..
Det vore inte helt fel och skulle lyfta den avdelningen..
Citera
2006-12-30, 18:51
Medlem
micaeles avatar
Att två mods är alldeles för lite för Övrigt medhålles starkt.
Memorexonece ser man nästan aldrig till där inne, och H.E.L. kan ju inte vara inloggad 24 timmar om dygnet för att hålla ordning (tyvärr, han är en utmärkt mod).

Många nykomlingar börjar ju sin bana i Övrigt, speciellt eftersom dom inte ser Laidback - så det finns ju ofta en hel del felaktigheter där.
Citera
2006-12-30, 18:52
Medlem
typhios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Bifalles!
Citera
2006-12-31, 00:41
Medlem
Trills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Att två mods är alldeles för lite för Övrigt medhålles starkt.
Memorexonece ser man nästan aldrig till där inne, och H.E.L. kan ju inte vara inloggad 24 timmar om dygnet för att hålla ordning (tyvärr, han är en utmärkt mod).
Capone var ju riktigt aktiv för ett tag sen. Men han är inte Mod där längre och då behövs det verkligen en ny Moderator där då H.E.L har MPK att städa upp(MPK börjar gå utför just nu).
Citat:
Många nykomlingar börjar ju sin bana i Övrigt, speciellt eftersom dom inte ser Laidback - så det finns ju ofta en hel del felaktigheter där.
Och dels för att de är för stressade samt lata för att kolla vilka andra forum det finns.

Jag har inga speciella åsikter om vem som blir vald då det inte blir några svåra val att göra. Den som RP:ar mest trådar tycker jag ska bli vald.

Citat:
Ursprungligen postat av Glittriga Gullan
Delforumet sunkar till sig fort som sjutton och det spelar ingen större roll att skicka RP
Det är jobbigt. Forumet har efter Loungens nerstängning blivit som Laidback för folk som inte har tillträde till Laidback.

Edit : H.E.L är snabb på Forumet ikväll. RP:ade en tråd för några minuter sen och den är flyttad nu
Citera
2006-12-31, 00:51
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
i Övrigt är definitivt alldeles för lite. Delforumet sunkar till sig fort som sjutton och det spelar ingen större roll att skicka RP. Ska det vara på det viset?

Det kommer att bli bättre. Fler moderatorer kommer att tillsättas.

Övrigt har tyvärr blivit en tillflyksort för de personer som inte kommer åt laidback. VI kommer att se över hur detta problem skall lösas.

Sen får t o m du förstå att en hel hög rp inte åtgärdas på 2 minuter och
särskilt inte om samma person skickar 35 rp kl 04.00 i mellandagarna för att denna person har semester.

Hur konstigt det än låter så har ju moderatorer ett liv utanför FB.

Så.
Citera
2006-12-31, 11:58
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Övrigt har alltid varit ett slaskforum och jag kan inte se att det har blivit mycket värre än det var förra året vid samma tid. Det är bara att gå tillbaka och titta, vissa sidor är 50% av alla trådar raderade/flyttade. Den stora skillnaden var att det då var många fler aktiva mods.
Citera
2006-12-31, 12:02
Medlem
filofaxs avatar
Oj.. jag skulle precis skriva att jag tyckte att Scramble och Pendeltåg var skitduktiga där. Svarade alltid på RP osv.. Vad har hänt med dom..?
Citera
2006-12-31, 14:42
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Oj.. jag skulle precis skriva att jag tyckte att Scramble och Pendeltåg var skitduktiga där. Svarade alltid på RP osv.. Vad har hänt med dom..?

Tack det var roligt att höra.

Scramble var bara där tillfälligt när loungen precis hade blivit stängd och själv bytte jag övrigt mot laidback. Övrigt-forumet har blivit avsevärt tuffare att moderera sedan laidback-restriktionerna infördes, men det kommer nog en ljusning när det blir fler moderatorer där med hög onlinetid.

Fortsätt hjälpa moderatorerna där med väl underbyggda rp`s, det är alltid uppskattat.
Citera
2006-12-31, 15:00
Medlem
Heinzes avatar
Jag har precis blivit mod där nu, idag är det dock nyårsafton så förvänta er inga stordåd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in