2006-12-28, 16:22
Medlem
vad har ni på den ?

min favorit macka är knäckebröd från wasa med gouda ost i fint hyvlade skivor sedan på det rödbetssallad( inget snålande , det ska va rejäla lass hära )efter det en halv avokado( lagom mjuk ) två små tomater, hackad lök och som topping grillkrydda och ört krydda
makalöst gott , sitter o tuggar på en nu !!
Citera
2006-12-28, 17:13
Medlem
sisususis avatar
Knäckebröd med smör och lite pepparrotsvisp ovanpå det kallrökt lax. Fazers rågkusar som torkats ett par dagar med smör och gravad lax. vad gäller knäckebröd använder jag leksandsknäcke som är svenskägt i motsats till Wasa.
Citera
2006-12-28, 22:18
Medlem
zorro32s avatar
Rostadfranska, mammascans köttbullar med hamburgedressing
Citera
2006-12-29, 09:53
Bannlyst
PyramidBröd

Pratar vi hårt bröd är PyramidBageriets bröd gott som fan - framförallt majsbrödet som är ett ljust knäckebröd.

Dom är inte alltid så dumma i alla fall svartskallarna!!
Citera
2006-12-29, 10:11
Medlem
Tjingelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jovialisk
vad har ni på den ?

min favorit macka är knäckebröd från wasa med gouda ost i fint hyvlade skivor sedan på det rödbetssallad( inget snålande , det ska va rejäla lass hära )efter det en halv avokado( lagom mjuk ) två små tomater, hackad lök och som topping grillkrydda och ört krydda

Tur att ingen ser mig..
Hur jag än gapar, kan jag inte förstå hur man får in en så laddad macka i munnen..
Inte så lätt att äta knäcke med kniv och gaffel..
Citera
2006-12-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling
Tur att ingen ser mig..
Hur jag än gapar, kan jag inte förstå hur man får in en så laddad macka i munnen..
Inte så lätt att äta knäcke med kniv och gaffel..

jag har begåvats med en stor käft
Citera
2006-12-29, 10:20
Medlem
Blå Rutas avatar
Ljust bröd med leverpastej samt köttbullar/pannbiff ovanpå.
Citera
2006-12-29, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorro32
Rostadfranska, mammascans köttbullar med hamburgedressing

hamburgerdressing på mackan ! jag trodde jag var den ända , har försökt att få folk att förstå att det faktiskt är helt jvla revolutionerande, men dom skakar bara på skallen " hamburgerdressinh hör hemma på hamburgarn "

jag ska nog fan trycka i mig en ljuvlig knäckemacka med hamburgerdressing och avokado !

peace !
Citera
2006-12-29, 10:22
Medlem
hur stavas hamburger dressing ?
Citera
2006-12-29, 10:24
Medlem
micaeles avatar
Min favoritmacka är ett ljust mjukt bröd under en mix av messmör och kaviar, och ovanpå detta gastronomiska under gärna leverpastej, skinka och hästkorv. Prova!

Citat:
hur stavas hamburger dressing ?
Precis sådär, fast utan mellanrum.
Citera
2006-12-29, 12:17
Medlem
redbull72s avatar
Gråbröd med makrill i tomatsås o en kopp kaffe, mmmmmm!
Hårdbröd gjort på dinkelmjöl, sillsalad, sillbitar o skivat ägg o ett glas julmust,mmmmmm!
"kallburgare" 2 skivor formfranska,stekta kalla köttfärsbiffar, stekt lök, hamburgerdressing och/eller saltgurka, senap o ketchup, lägg ihop o njut med en kall öl!
Limpa med stekt ägg med salt o svartpeppar o ketchup!

Jaha då var man hungrig igen då....
Citera
2006-12-29, 12:43
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
vad har ni på den ?

Lägg upp en bild! Jag begriper inte hur grejerna får plats eller hur man sen förflyttar den till munnen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in