2013-11-17, 10:41
Bannlyst
Har någon möjlighet att ladda upp förundersöknignsprotokollet mot olle liljegren?
eller domen mot honom?
Citera
2015-12-21, 11:20
Medlem
lukashs avatar
Vad gör Olle idag då?
Citera
2016-03-25, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Vad gör Olle idag då?

Bor i nån by utanför Norrtälje. Där båten till Åland går.
Citera
2018-06-17, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajjdaren
Bor i nån by utanför Norrtälje. Där båten till Åland går.

Kul att hitta denna tråden. Snackade om Hönö. I helgen som var

Grisslehamn, han bor strax utanför.
Har en kompis vars kommpis jobbar på Ica där.
Olle kommer förbi någon gång i veckan. Handlar det vanliga. Snus, mjölk, bröd och kaffe osv.
Snackar inte så mycket men är trevlig mot de han känner igen. Pratar en stund om det inte är så mycket folk i butiken.
Har gått upp lite i vikt.
Kör v70 eller en äldre billig pic-up.
Citera
2018-09-09, 20:31
Medlem
Haha, visst har han lagt på sig rejält med dökött.
Skulle tippa på 130 kilo.

Han håller nog till i trakterna runt Grisslehamn i Stockholms norra skärgård. Norrtälje kanske?
Senast redigerad av snajjdaren 2018-09-09 kl. 20:38.
Citera
2019-04-24, 13:13
Medlem
Citat:
Haha, visst har han lagt på sig rejält med dökött.
Skulle tippa på 130 kilo.

Han håller nog till i trakterna runt Grisslehamn i Stockholms norra skärgård. Norrtälje kanske?

Jag har också hört om detta med Stockholms norra skärgård.
Var en bekant som i sitt arbete stötte på namnet Olle Liljegren och att han då bor i Grisslehamn.
*
Kollat på wiki och googlat lite, men får inget grepp om vad de är för typ av by/stad/samhälle. Någon som kan förklara lite?
Citera
2019-04-28, 15:42
Medlem
Båten går till Åland från Grisslehamn
Citera
2020-01-14, 02:27
Medlem
Vad jobbar han med?
Citera
2020-02-16, 07:59
Medlem
En snutpolare hade hört att Olle L bor i Grisslehamn och jobbar på Ålandsbåten.
Citera
2020-02-25, 11:37
Medlem
Kanske agerade han omoraliskt mm ibland och provocerade fram vissa personer att begå brott.

Men alltså vet att detta kan låta löjligt men i en tid när en svensk man förknippas med att bli förnedrade av invandrare så var/är Olle tvärtom. Lång, stark , tuff och var inte det minsta rädd för att gripa/konfrontera kriminella och ja han producerade stora resultat (ja jag vet att det var med olagliga medel ibland men ändå) poängen är att han vågade gå sin egen väg mm. Detta tycker jag är häftigt och är imponerad av han. Han är lite av en supermänniska

Det är som Hitlers fiender dom hatade Hitler men dom kunde ändå imponeras av saker han genomförde. Dumt exempel kanske men bara så att ni ska förstå vad jag menar.
Citera
2020-03-12, 20:29
Medlem
Helt klart en bra person, även om han höll på med snit vid sidan av.

Behövs mer cowboys och mindre korrupta kulturmarxister inom polisen
Citera
2020-11-22, 21:57
Medlem
Citat:
Helt klart en bra person, även om han höll på med snit vid sidan av.

Behövs mer cowboys och mindre korrupta kulturmarxister inom polisen
+1. Tror nya generationens poliser är lite av det virket. Sen såklart kan man itne komma ifrån att många är träkramare eller vänsterliberaler.
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kanske agerade han omoraliskt mm ibland och provocerade fram vissa personer att begå brott.

Men alltså vet att detta kan låta löjligt men i en tid när en svensk man förknippas med att bli förnedrade av invandrare så var/är Olle tvärtom. Lång, stark , tuff och var inte det minsta rädd för att gripa/konfrontera kriminella och ja han producerade stora resultat (ja jag vet att det var med olagliga medel ibland men ändå) poängen är att han vågade gå sin egen väg mm. Detta tycker jag är häftigt och är imponerad av han. Han är lite av en supermänniska

Det är som Hitlers fiender dom hatade Hitler men dom kunde ändå imponeras av saker han genomförde. Dumt exempel kanske men bara så att ni ska förstå vad jag menar.
Jag förstår va du menar! Håller även med dig om att detta var en storhetstid bland snuten i sverige. Förhoppningsvis lär de bli ändring på de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in