2006-12-28, 00:01
Medlem
Mr Magoos avatar
Plz Alla inlägg med tramset " tar de/dom osv i tvåan borde föranleda en permban. Att referera till att det blivit ett " Flashback signum" är ett hårt slag i ansiktet på oss trogna FB skribenter/besökare.
Min åsikt är kick o ban på alla 2:an tramsare. Stävja direkt!
Citera
2006-12-28, 00:22
Medlem
JustMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Plz Alla inlägg med tramset " tar de/dom osv i tvåan borde föranleda en permban. Att referera till att det blivit ett " Flashback signum" är ett hårt slag i ansiktet på oss trogna FB skribenter/besökare.

Värst vad känslig du var då.... tar du den i tvåan?

Skämt åsido. Varför stör detta dig så otroligt mycket? Flashacks signum är väl ändå "Freedom of speech" och om du inte ens kan tolerera personer som gillar att fråga andra individer om de ägnar sig åt rektala insertationer bör du kanske söka dig till ett annat forum?
Citera
2006-12-28, 00:47
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo

jag håller med om att det är tröttsamt och väldigt prepubertalt att man hela tiden måste fråga om hon tar den i tvåan. men jag ser ingen anledning till att bannlysa alla dessa medlemmar för en sådan sak. och ska man banna alla som frågar sådant kan man lika gärna börja banna folk som är nazister, pedifiler, knarkare och så vidare. för det känns mer osmakligt att höra en nazist berätta om sina strapatser ute i världen än att få en löjlig fråga som "tar du den i tvåan?". och då faller hela konceptet med flashback. stör det dig så mycket bör du antagligen lämna flashback och söka dig till något mer kristet forum.
Citera
2006-12-28, 01:26
Medlem
micaeles avatar
Min åsikt är att alla som använder sig av prepubertala förkortningar likt 'Plz' bör tvingas parkera sig i skolbänken för att lära sig hederlig och genuin svenska.
Det är inte VAD nån skriver som ska fälla, utan HUR dom skriver det. Passar en fråga om tvåan in, så är det en hederlig sak att ta reda på.

Men gnäll inte efter ban för att folk gillar rektala undersökningar, när du själv skjuter dig i foten med ett tramsigt sätt att skriva som sänker nivån på det mesta.
Citera
2006-12-28, 08:10
Medlem
Heinzes avatar
Tar du den i tvåan renderar automatiskt i en tillsägelse i skvaller och sex & samlevnad.
Citera
2006-12-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Tar du den i tvåan renderar automatiskt i en tillsägelse i skvaller och sex & samlevnad.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=5887173#post5887173
Citera
2006-12-28, 10:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=5887173#post5887173

Där passade ju faktiskt den frågan ganska bra, hon skrev ju att det bara var att fråga om man ville veta något.
Och jag är fan intresserad av svaret!
Citera
2006-12-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Där passade ju faktiskt den frågan ganska bra, hon skrev ju att det bara var att fråga om man ville veta något.
Och jag är fan intresserad av svaret!
Tror du Heinze resonerar likadant?
Citera
2006-12-28, 11:40
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Tror du Heinze resonerar likadant?

Jag skrev inkorrekta grejr, glöm det.

.........för övrigt tycker jag att toleransen mot de med färre än tusen posts skall vara extremt låg.

EDIT: efterbliven
Citera
2006-12-28, 11:57
Medlem
tobbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jag skrev inkorrekta grejr, glöm det.

.........för övrigt tycker jag att toleransen mot de med färre än tusen posts skall vara extremt låg.

EDIT: efterbliven
Du är inte seriös hoppas jag..
Citera
2006-12-28, 12:02
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbel
Du är inte seriös hoppas jag..

Jo.
Citera
2006-12-28, 12:19
Medlem
tobbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jo.
Jag tycker att de med över tusen posts ska hoppa ner från sina "höga" hästar, och sluta göra bedömningar utifrån antal inlägg som postats..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in