2006-12-28, 12:27
Medlem
JustMes avatar
Rent allmänt tycket jag att denna debatten är nonsens, det är precis som när man säger åt ett barn som nyss lärt sig ett fult ord att hålla tyst, men nog faan fortsätter ungen säga ordet om och om igen, för det är ju så roligt när folk blir arga. Så, skit i det - rent ut sagt, så ska ni nog se att det snart dycker upp ett nytt forumfenomen att störa sig på istället.

Om det skulle visa sig att ni får problem att finna ett nytt irritationsobjekt så står jag gärna till tjänst med förslag. Fram till dess måste jag vänligen men bestämt uttrycka en önskan att ni ska fortsätta ta den i tvåan.
Citera
2006-12-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
.........för övrigt tycker jag att toleransen mot de med färre än tusen posts skall vara extremt låg.
Så fjantigt!
Citera
2006-12-28, 17:10
Medlem
BagareBengts avatar
Folk med 60 poster registrerade i någon månad som skriver saker som "bara på flashback" eller tjatar om den där förbannade "flashbackpenisen" är också extremt tröttsamt, speciellt "flashbackpenisen".
Citera
2006-12-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Folk med 60 poster registrerade i någon månad som skriver saker som "bara på flashback" eller tjatar om den där förbannade "flashbackpenisen" är också extremt tröttsamt, speciellt "flashbackpenisen".
... men du vet ju inte vad deras tidigare nickname var...
(... För du vet väl att det bara är ett fåtal verkliga personer som skriver här?)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in