Tjena!! Har börjat planera vad man ska inhandla

Alltid lika roligt att kolla upp vilka återförsäljare som har bra saker och hitta de få prisvärda produkter som finns.
Förra nyåret hade jag 2st raptor från Svea då kostade dom 200kr st. Köpte även en Blow out för 300kr har jag för mig. Dessa levererade och var prisvärda enligt mig. Men nu såg jag att de har höjt priserna på dessa samt andra produkter så därför vill jag hitta något annat. Men jag ska testa Goldbar som verkar intressant. 20x 22mm för 99kr låter ju bra!!
Radar upp några återförsäljare som är intressanta enligt mig.. Kom gärna med förslag på andra återförsäljare som ni kan rekommendera. (Bor i Gävle).
Öbo har alltid sålt prisvärda grejor, iaf när de sålde hammargrens. Någon som vet kvaliteten på Hanssons sortiment och om det finns något prisvärt??
Royalparty: närmaste återförsäljare är Nisses fyrverkerier i Bollnäs. Någon som vet om han har bra priser på RPs produkter? Jag hittar inga priser på deras produkter så det är svårt att få någon bild om deras sortiment är prisvärt eller svindyrt?
Tacksam för svar!!