Så då har man varit på sin första Svea provskjutning för i år då. Helt ärligt så var där inget jag blev sugen på att köpa.
Gold Bar hade väldigt fina guldhäng trots den lilla kalibern så den tyckte jag helt klart var värd 99kr.
Prisma var rätt färgstark trots kalibern, också värd sitt pris.
Men sen när man kom upp i 500kr klassen och uppåt så var där inget direkt som utmärkte sig. Tycker Svea kan det där med färger i fyrverkerier i alla fall. Mycket speciella färger som citrongul, havsblå och rosa. Inte så jätte vanliga färger i konsument fyrverkerier, så det var kul och se.
Sen kan dom ju sina guld effekter, dom stanna kvar ett bra tag på himlen så jag kan tänka mig att Golden Explosion är rätt fet IRL.
Sen så gillar jag även att Svea är duktiga på att lägga in många saluter i sina tårtor, någon som också är väldigt bra.
Jag som gillar tjuteffekter gilla ju såklart tårtan Balder. Men den hade ett så ojämnt tempo så det blev bara tråkigt till slut.
Sen så gillade jag Akilles. Men som jag har sakt innan, det är för många olika effekter efter varandra det blir bara en jävla soppa av allt. Det är synd för här var vissa effekter typ havsblåa och rosa och andra speciella färger. Men direkt efter kommer en knaster effekt som suddar bort alla fina färger.
Och Bomb Extreme är ju ett stort jävla skämt bara. Riktigt sunkiga och dåliga effekter. Visa effekter kunde man lätt räkna stjärnorna på. Så nej köp absolut inte denna.
Men men men, i slutet drog dom av två av sina Arrangemangstårtor och jag säger bara ojojoj, jävlar. Vilket tempo vilken perfekt timing och vilken perfekt konstruktion. Allt klaffa så jäkla perfekt, dock fick jag vi inte namnen på dessa

. Men hade lugnt kunnat betala bra för det sista dom drog av. Nä här visa dom verkligen fyrverkerier.