2014-01-01, 01:01
Medlem
tigerrakets avatar
Men 75 mm salute rocket var något mög

Sprang i luften snabbare än vad den skulle. Hann inte ens backa.

Sedan så korkskruvar den sig så att den går snett åt sidan.
Citera
2014-01-01, 01:12
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket

Klen smäll var det allt med. Enda trevliga med den var saluterna, men mina 3" saluter som jag drog av, helvete!! Måste hörts genom hela Veberöd
Finalen blev också sjuhelvetes grym, jävlar vilket tempo, vilken fart! Finns på film, likaså Thunder Of Hell, men filmen är väl sådär! Gott nytt år på er pågar!!
Citera
2014-01-01, 01:16
Medlem
Raptor, shock Wave och avantgarde levererade, luxury däremot, började bra men vetefan vad som hände sen . Vill gärna veta vad ni andra som köpt den tyckte.

Hursomhelst, god jul och grått nytt hår!
Senast redigerad av safarifarmor 2014-01-01 kl. 01:18.
Citera
2014-01-01, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av safarifarmor
Raptor, shock Wave och avantgarde levererade, luxury däremot, började bra men vetefan vad som hände sen . Vill gärna veta vad ni andra som köpt den tyckte.

Hursomhelst, god jul och grått nytt hår!

Luxury.. kändes som jag bara väntade på något hela tiden. Sen var den slut:/
Citera
2014-01-01, 01:28
Medlem
Cigarren, skumpan och fyrverkerierna är slut. Golden Explosion var så jävla AWESOME!!! Bästa pjäsen jag någonsin haft. Sånt sjukt tempo! Jag är nästan mållös, folk applådera när den var slut. Ni som är villiga att pröjsa för den, köp den till nästa år! Tsar bomba var också jäkligt fin, bra tryck. Celebration L och M var också fina. Våra grannar drog av Real Steel, kände bara igen effekterna från nätet. Den var hel grym! Någon lirare drog av en polsk tårta på Möllan, sinnessjuk! Gott nytt på er alla!
Citera
2014-01-01, 01:29
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket

Jag tyckte den såg ut att gå så jääävla lågt, så jag höll för öronen.. Så gick den av och ah, den var ju inte jättestor... Jag har en kvar som jag ska dra av inom kort + Shock Wave raketen och tårtan. Får se hur dom är

Raptor var prisvärd. Thunder från Festivan och Megablast från Svea likaså.

Royal Partys 50mm á 85g krut var måttligt nice. Jävligt stor spridning och bra knall

Hurricaneraketsatsen var rätt bra också. Har en kvar.

Linders Knallraketer är jävligt nice, både i färg och knall
Citera
2014-01-01, 01:51
Medlem
Blev så fucking besviken på New york så fucking dålig och seg sen va! Krevaderna i Paris var inte så fina men jävligt bra smällar. Raptor var jävligt fin bra knallar 5/5 prisvärd samma med after dark 89kr. Jag åkte i köpte en till Monster så jag tände en med vanliga stubinen o den andra med reservstubinen samtidigt jävligt bra tryck o stora fina krevader. Därefter tände ja o några vänner 5 st 50mm bomber från bonden samtidigt 3 gånger jävligt bra blev det fyllde hela himlen i guld!
Citera
2014-01-01, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Ser bra ut dedär
Jo tack! Det blev en lyckad kväll! Avslutade med att tända båda raptorna, lyckades perfekt så de måste ha tänts exakt på samma hundradel lol

Alla fyrverkerier levererade så som dem skulle! Men till nästa år blir det bättre planering och mer pang pang
Citera
2014-01-01, 01:56
Medlem
Mitt nyårs löfte är att köpa för minst 5000kr
Citera
2014-01-01, 01:59
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Krevaderna i Paris var inte så fina men jävligt bra smällar.

Var dom ju visst. Jätteintensiva färger

Nä.. Andra 75mm Salute Rocket är nu också smälld... Den var inte bra asså... Rätt klen smäll och saluterna var inte så mycket att ha ändå.. Hängde kvar jättekort tid på himlen dessutom.

Knallraketen Shock Wave för 49:- är mitt absolut sämsta köp i år.. Gick jättehögt och jag tänkte nu jävlar smäller det. Det gjorde det också... Men inte alls så speciellt högt... Dessutom kreverade den i en röd liten effekt också Nä... Absolut SÄMSTA köpet i år!

Så då var jag lite ledsen och skulle dra av Shock Wave Tårtan för 295:- och fy i helvete så fel jag hade.. Röda och gröna svansar på skotten som small så jääääävla gött! Och finalen var MAGISK! Köp om ni gillar knallar, no doubt... Är helt i extas här! Lätt bästa köpet i år, trots priset

Jobbar på filmer på båda. Stay tuned...
Citera
2014-01-01, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Var dom ju visst. Jätteintensiva färger

Nä.. Andra 75mm Salute Rocket är nu också smälld... Den var inte bra asså... Rätt klen smäll och saluterna var inte så mycket att ha ändå.. Hängde kvar jättekort tid på himlen dessutom.

Knallraketen Shock Wave för 49:- är mitt absolut sämsta köp i år.. Gick jättehögt och jag tänkte nu jävlar smäller det. Det gjorde det också... Men inte alls så speciellt högt... Dessutom kreverade den i en röd liten effekt också Nä... Absolut SÄMSTA köpet i år!

Så då var jag lite ledsen och skulle dra av Shock Wave Tårtan för 295:- och fy i helvete så fel jag hade.. Röda och gröna svansar på skotten som small så jääääävla gött! Och finalen var MAGISK! Köp om ni gillar knallar, no doubt... Är helt i extas här! Lätt bästa köpet i år, trots priset

Jobbar på filmer på båda. Stay tuned...
Men enligt mig var Raptorn bättre. Men färger var fina men krevader var för små after dark för 89kr hade större krevader
Citera
2014-01-01, 02:12
Medlem
pyro860s avatar
Filmer klara.

Shock Wave Raketen: http://www.youtube.com/watch?v=qYf_5CpxY50

Shock Wave Tårtan: http://www.youtube.com/watch?v=xUb682zwx5E

Ni hör ju... Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto