Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
har aldrig sett att öob någonsin har sålt till valborg?
du får nog pallra dig iväg till en Året runt försäljare för tex svea, kolla bara på deras sida vart din närmsta ligger

Här sålde Öob förra valborg, vet inte om dom gör det numera.
Komigen, är det inga här som ska smälla smällare till nyår. Langa bilder på eran uppsättning!
Jag ska själv åka och inhandla lite från Svea snart.
Ser denna tändare prisvärd ut? Samma visa varje år, man sticker upp fingret i vädret och det är vindstilla. -"Nämen var bra, då tar jag min gamla tändare". 30 min senare står man där i blåsten och regnet utan att kunna tända en enda smällare.
http://www.jula.se/tandare-769041