2013-03-31, 03:13
  #4357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Ingen som köpt något?
För mig blir det
6 st masterpack
4 st two in one
4 st swordsman
4 st raptor
1 st svea ink
6 st hot gold
6 st hot red
1-2 big bertha
och lite annat smått och gott

Blev en 100 Shells okså nästan 3 kilo krut i den va riktigt bra drag i den
Citera
2013-04-22, 16:09
  #4358
Medlem
ts.nows avatar
Vad ska ni ha till Valborg då? Själv blir det lite skit från polen och lite skit från Svea några 12 pack airbombs och ett par raketer.
Citera
2013-04-27, 15:09
  #4359
Medlem
Någon som vet när ÖB får in grejorna till valborg??
Citera
2013-04-27, 16:22
  #4360
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy1
Någon som vet när ÖB får in grejorna till valborg??

Ska ÖB ens sälja fyrverkeri till valborg? Det var mig en nyhet i sådana fall
Citera
2013-04-27, 16:55
  #4361
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy1
Någon som vet när ÖB får in grejorna till valborg??
har aldrig sett att öob någonsin har sålt till valborg?

du får nog pallra dig iväg till en Året runt försäljare för tex svea, kolla bara på deras sida vart din närmsta ligger
Citera
2013-04-28, 12:56
  #4362
Medlem
ts.nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
har aldrig sett att öob någonsin har sålt till valborg?

du får nog pallra dig iväg till en Året runt försäljare för tex svea, kolla bara på deras sida vart din närmsta ligger
Här sålde Öob förra valborg, vet inte om dom gör det numera.
Komigen, är det inga här som ska smälla smällare till nyår. Langa bilder på eran uppsättning!

Jag ska själv åka och inhandla lite från Svea snart.

Ser denna tändare prisvärd ut? Samma visa varje år, man sticker upp fingret i vädret och det är vindstilla. -"Nämen var bra, då tar jag min gamla tändare". 30 min senare står man där i blåsten och regnet utan att kunna tända en enda smällare.

http://www.jula.se/tandare-769041
__________________
Senast redigerad av ts.now 2013-04-28 kl. 13:40.
Citera
2013-04-28, 13:51
  #4363
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Här sålde Öob förra valborg, vet inte om dom gör det numera.
Komigen, är det inga här som ska smälla smällare till nyår. Langa bilder på eran uppsättning!

Jag ska själv åka och inhandla lite från Svea snart.

Ser denna tändare prisvärd ut? Samma visa varje år, man sticker upp fingret i vädret och det är vindstilla. -"Nämen var bra, då tar jag min gamla tändare". 30 min senare står man där i blåsten och regnet utan att kunna tända en enda smällare.

http://www.jula.se/tandare-769041

Den tändaren är ruskigt bra. Det var min räddare i nöden nu vid nyår. Regn+blåst men den gick alltid igång. Bra och säkert köp jag rekommenderar!
Citera
2013-04-28, 13:51
  #4364
Medlem
ts.nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Den tändaren är ruskigt bra. Det var min räddare i nöden nu vid nyår. Regn+blåst men den gick alltid igång. Bra och säkert köp jag rekommenderar!
Är den påfylld när man köper den?
Citera
2013-04-28, 13:55
  #4365
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Är den påfylld när man köper den?

Nej, men det är verkligen busenkelt och fylla på, och den räcker ändå ganska länge
Citera
2013-04-30, 20:15
  #4366
Medlem
Glad Valborg!

http://i41.tinypic.com/5oe3vk.jpg

Första laddningen är klar, nu ska det bara bli mörkt.
Jag har förberett videokameran på stativ och skrivit ner ordningen på shellsen.
Så kommer en videoredogörelse sen
Citera
2013-04-30, 22:18
  #4367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyromagi
Glad Valborg!

http://i41.tinypic.com/5oe3vk.jpg

Första laddningen är klar, nu ska det bara bli mörkt.
Jag har förberett videokameran på stativ och skrivit ner ordningen på shellsen.
Så kommer en videoredogörelse sen

Tjusigt!
Fäster du dina ställ eller är de stabila nog att stå själva?
Citera
2013-05-01, 12:26
  #4368
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyromagi
Glad Valborg!

http://i41.tinypic.com/5oe3vk.jpg

Första laddningen är klar, nu ska det bara bli mörkt.
Jag har förberett videokameran på stativ och skrivit ner ordningen på shellsen.
Så kommer en videoredogörelse sen

Upp med film nurå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in