2012-12-30, 01:48
Medlem
LYrexos avatar
Jävlar Victory 10 kostar 600 kr på Hammargrens och 150 på ö&b. hur kan det vara så stor skillnad?
Citera
2012-12-30, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy1
Vart lite handlat idag http://imgur.com/sm9Pw.jpg

Mycket fint, vart är detta inhandlat?
Inget jag känner igen

Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
Jävlar Victory 10 kostar 600 kr på Hammargrens och 150 på ö&b. hur kan det vara så stor skillnad?

Troligen för att lura kunderna?
Citera
2012-12-30, 02:00
Medlem
Hos eje berglund i furuvik. Han och göteborgs fyrverkerifabrik har nästan samma sortiment!
Senast redigerad av andyboy1 2012-12-30 kl. 02:02.
Citera
2012-12-30, 03:22
Medlem
Xezrs avatar
Hehe, tyckte väl man kände igen Little Big Mix, Bombastic och Tropic Thunder. Bra grejer, det!
Citera
2012-12-30, 04:10
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy1
Vart lite handlat idag http://imgur.com/sm9Pw.jpg

Jeflar, Cresendo har man ju inte sett sedan minst 2004-2005? Speciellt inte med den layouten. Har för mig den är ganska bra
Vad gav du för den? Kommer du filma?
Citera
2012-12-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jeflar, Cresendo har man ju inte sett sedan minst 2004-2005? Speciellt inte med den layouten. Har för mig den är ganska bra
Vad gav du för den? Kommer du filma?

Okej va kul! Jag har alldrig teatat någon av dessa innan. Cresendon fick jag gratis, de var riktigt shyssta för totalt utan cresendon skulle det blivit 1750kr men han tog 1500kr + att jag fick cresendon.
Citera
2012-12-30, 11:59
Medlem
janssonkarls avatar
Helt seriöst vad är det som händer? vi måste ju ha igång tråden nu!!!

Lite roliga facebook inlägg

När fan ska folk fatta vilken dag det är nyår. Visa lite respekt , fick nyss en livrädd banan över mig. Tänk på djuren.

till den som är här och skjuter raketer..
snälla, kan ni inte vänta med att skjuta raketer tills 12-slaget på nyår? har en hund här som är livrädd, visa lite respekt förfan..

också en bild http://www.ladda-upp.se/bilder/35683/

fan va alla ska klaga helt seriöst, en dag om året okej vi kan väl säga 1 vecka om året så smälls det en hel del fyrverkerier men era bananer och hundar som jag är livrädd för varje gång jag möter, lås in era bananer och hundar i källaren jag är rädd för dem tänk på mig förfan!
Senast redigerad av janssonkarl 2012-12-30 kl. 12:13.
Citera
2012-12-30, 12:47
Medlem
VemSaDets avatar
Någon som kommer ihåg vad Airbomb kostade i Bauhouse?
Citera
2012-12-30, 13:53
Medlem
Wronskianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Helt seriöst vad är det som händer? vi måste ju ha igång tråden nu!!!

Lite roliga facebook inlägg

När fan ska folk fatta vilken dag det är nyår. Visa lite respekt , fick nyss en livrädd banan över mig. Tänk på djuren.

till den som är här och skjuter raketer..
snälla, kan ni inte vänta med att skjuta raketer tills 12-slaget på nyår? har en hund här som är livrädd, visa lite respekt förfan..

också en bild http://www.ladda-upp.se/bilder/35683/

fan va alla ska klaga helt seriöst, en dag om året okej vi kan väl säga 1 vecka om året så smälls det en hel del fyrverkerier men era bananer och hundar som jag är livrädd för varje gång jag möter, lås in era bananer och hundar i källaren jag är rädd för dem tänk på mig förfan!

Ja, håller verkligen med. Var ute igår kväll och kastade polska smällare i en bassäng i parken, sådan som fylls med vatten under sommaren.

Snart kom en kärring med hund och började skrika som utav helvete. Slutade smälla för att det var synd om hunden, men ser jag henne ensam någon dag kommer hon få höra på ett par ordentliga smällar.

Hon hade tjänat på att vara lite trevligare..
Citera
2012-12-30, 13:56
Medlem
NitroMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Någon som kommer ihåg vad Airbomb kostade i Bauhouse?

6pack för 26 kr.
Citera
2012-12-30, 13:59
Medlem
NitroMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wronskianen
Ja, håller verkligen med. Var ute igår kväll och kastade polska smällare i en bassäng i parken, sådan som fylls med vatten under sommaren.

Snart kom en kärring med hund och började skrika som utav helvete. Slutade smälla för att det var synd om hunden, men ser jag henne ensam någon dag kommer hon få höra på ett par ordentliga smällar.

Hon hade tjänat på att vara lite trevligare..

..Man bråkar alldrig med folk som har polska smällare! När ska de dumma fanen lära sig?

Gör nåt fint om du ser kärringfanet igen ; )
Citera
2012-12-30, 14:02
Medlem
NitroMannens avatar
Postar om vad jag har skaffat till nyår:

http://www.youtube.com/watch?v=gKPWDNUvQeU

- gick på runt 6,000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto