Tror det går, har gjort med Hammargrens ''100Skottare''
Men varför ska du göra airbombs av en tårta? Och inte köpa airbombs istället.
Jag tycker inte det finns så många airbomber att välja mellan, iallafall inte i lilla byn jag bor i. Dessutom blir det billigare att köpa tårtor än airbomber.
Jag föredrar mortar m/ shells framför bomber då man ex får tre rör för runt hundringen, ingen märkbar effekt heller. Och man kan istället köpa ett sätt med 12 shells för 1-300 (1-2")
Jag lär inte behöva köpa så mycket då jag redan lagt ut ett viss tusental kr.
(Lär bli lite fina airbombs o billiga raketer i så fall)
Låter ju väldigt bra, såg dock att de blir väldigt dyrt med frakten hehe. xD
Att man sedan måste handla för 100 euro (innan frakt, dvs. runt tusenlappen med frakt) hjälper ju inte direkt heller om man inte har så mycket att spendera.
Åkte förbi denna affären i dag med spårvagnen, såg att dem hade satt upp massa banderoller och sånt där de stod "Fyrverkerier". Då blev man glad ska dit redan i helgen och handla !!!!
Åkte förbi denna affären i dag med spårvagnen, såg att dem hade satt upp massa banderoller och sånt där de stod "Fyrverkerier". Då blev man glad ska dit redan i helgen och handla !!!!
Härligt! Men så upp för priserna, eftersom Harald Nyborg säljer många av produkterna också, oftast för ett lägre pris
Har dom redan börjat sälja där borta i gammlestan ?