2011-12-23, 23:36
  #2233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Han tar inte kort.

Jag börjar tro att du är bonden. Du har svar på allt
Citera
2011-12-24, 00:05
  #2234
Bannlyst
Här kom presis up rustas tidningen samma skit som förra året det ända man kan köpa är miniraketerna för 19kr
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=8f5rp3h2&startpage=1&AvailWidth =1014&AvailHeight=733
Citera
2011-12-24, 00:11
  #2235
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffan007
Här kom presis up rustas tidningen samma skit som förra året det ända man kan köpa är miniraketerna för 19kr
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=8f5rp3h2&startpage=1&AvailWidth =1014&AvailHeight=733
Faan va najs
Blir att köpa en massa miniraketer då jag tycker dom är riktigt bra.

Är det någon som har koll på deras airbombs, vet att deras blåa som dom hade förut så va det 3 stycken som inte smällde, var någon sorts snurrgrej istället.
Vet någon om detta även gäller på deras bruna airbombs?
Citera
2011-12-24, 00:31
  #2236
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Faan va najs
Blir att köpa en massa miniraketer då jag tycker dom är riktigt bra.

Är det någon som har koll på deras airbombs, vet att deras blåa som dom hade förut så va det 3 stycken som inte smällde, var någon sorts snurrgrej istället.
Vet någon om detta även gäller på deras bruna airbombs?
Ja juste dem där som snurrade kefft.
Men jag tror nu det är samma som bahaos dem där fake thunder kings.
För att dem har dem på sin sida http://www.fyrverkerier.se/fyrverkerier/oevrigt_12.html
Citera
2011-12-24, 00:46
  #2237
Medlem
The foxs avatar
Hmm.. nu verkar alla större butiker lagt upp reklamn för fyrverkerier, men inte ÖoB? Någon som vet om dem säljer iår eller inte? Skulle vara jävligt synd om dem inte gjorde det, med tanke på deras priser..
Citera
2011-12-24, 01:05
  #2238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Hmm.. nu verkar alla större butiker lagt upp reklamn för fyrverkerier, men inte ÖoB? Någon som vet om dem säljer iår eller inte? Skulle vara jävligt synd om dem inte gjorde det, med tanke på deras priser..

Ganska säker på att dom ska , någon som skrev här förut att dom börja den 27:e
Citera
2011-12-24, 01:13
  #2239
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffan007
Ja juste dem där som snurrade kefft.
Men jag tror nu det är samma som bahaos dem där fake thunder kings.
För att dem har dem på sin sida http://www.fyrverkerier.se/fyrverkerier/oevrigt_12.html
Okej, får hoppas på det, annars är det ett ganska bra pris... Med tanke på att One Shot Man försvann nu så måste man ju hitta nya billiga och bra airbombs
Citera
2011-12-24, 01:52
  #2240
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Hmm.. nu verkar alla större butiker lagt upp reklamn för fyrverkerier, men inte ÖoB? Någon som vet om dem säljer iår eller inte? Skulle vara jävligt synd om dem inte gjorde det, med tanke på deras priser..
Dem skrev på sin facebook sida att dem säljer den 27/12
Och jag tror dem släpper tidingen den 25 eller 26

Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Okej, får hoppas på det, annars är det ett ganska bra pris... Med tanke på att One Shot Man försvann nu så måste man ju hitta nya billiga och bra airbombs
Man vet aldrig faktist One Shot Man kan finnas kvar fotfarande och jag tror att dem har mer produkter än deras tidingen finns dem kvar du är jag riktigt GLAD!!
Citera
2011-12-24, 02:02
  #2241
Bannlyst
Någon som har testat såhär?
Om jag har läst rätt så har dem lagt en fp3s i en liten plastburk eller nått sen tejpat mycket med silvertejp och sen smäller den 3gånger högre.
Videon: http://www.youtube.com/watch?v=xFNEp7ec5R8
Kommer nog testa det och ska även testa det med airbomsen.

Men jag har inte haft tid och möjlighet testar dem här dagarna
Citera
2011-12-24, 02:18
  #2242
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonesey
Jag börjar tro att du är bonden. Du har svar på allt

God insikt och fyrverkeri som intresse, bara. Vill du ha nåt utförligare svar på det jag skriver så får du ringa honom dock. Allt kan inte ens jag.

Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Hmm.. nu verkar alla större butiker lagt upp reklamn för fyrverkerier, men inte ÖoB? Någon som vet om dem säljer iår eller inte? Skulle vara jävligt synd om dem inte gjorde det, med tanke på deras priser..

ÖoB brukar alltid köra ett reklamblad "julveckan" och ett "nyårsveckan". Kommer 26:e eller 27:e.
__________________
Senast redigerad av pyro860 2011-12-24 kl. 02:21.
Citera
2011-12-24, 02:58
  #2243
Medlem
Bonen har cobra airbombs i år http://www.blocket.se/helsingborg/Fyrverkeri_till_sanslosa_priser_37858923.htm?ca=23 _11&w=3 han har lagt upp 5-7 annonser så det är bara att kolla blocket.
Citera
2011-12-24, 12:28
  #2244
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffan007
Dem skrev på sin facebook sida att dem säljer den 27/12
Och jag tror dem släpper tidingen den 25 eller 26

Reklamen lär nog komma den 27e. 25 samt 26 är röd dag, och det är sällan de delar ut reklam då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in