Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Hmm.. nu verkar alla större butiker lagt upp reklamn för fyrverkerier, men inte ÖoB? Någon som vet om dem säljer iår eller inte? Skulle vara jävligt synd om dem inte gjorde det, med tanke på deras priser..
Dem skrev på sin facebook sida att dem säljer den 27/12
Och jag tror dem släpper tidingen den 25 eller 26
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Okej, får hoppas på det, annars är det ett ganska bra pris...

Med tanke på att One Shot Man försvann nu så måste man ju hitta nya billiga och bra airbombs

Man vet aldrig faktist One Shot Man kan finnas kvar fotfarande och jag tror att dem har mer produkter än deras tidingen finns dem kvar du är jag riktigt GLAD!!