2011-12-12, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simme-MF
Du tar helt enkelt och går/cyklar ett par kilimeter så du kommer till skogen... Bara korkat att smälla bland hus. jag sätter mig på cykeln och trampar iväg 2-2,5km när jag ska smälla, det borde du med göra.

Vet någon om man som konsument kan fåtag på en fyrverkeripläs med flera små saluter i? Ungefär som en vanlig fyrverkerisol fast med smatter (ej knaster) istället för stjärnor?
Kolla den här videon från 1:20 och framåt
VIDEO
Fyfan vilken grym smäll det är på den raketern någon som vet var man kan köpa den?
Citera
2011-12-12, 18:07
Medlem
Preatures avatar
Funderar nu på Mega Rocket assortmen felstavat? Har någon en aning om det är något att ha de är ju ganska billigt med 500kr för 30 raketer Men det kanske inte är så billigt om de inte är färg i alla. Finns de ingen här på fb som är Svea återförsäljare och berätta mer?
Citera
2011-12-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preature
Funderar nu på Mega Rocket assortmen felstavat? Har någon en aning om det är något att ha de är ju ganska billigt med 500kr för 30 raketer Men det kanske inte är så billigt om de inte är färg i alla. Finns de ingen här på fb som är Svea återförsäljare och berätta mer?

Regeln "man får vad man betalar för" stämmer i stort sett alltid när det kommer till fyverkerier.
Många pjäser för liten peng = lite krut i pjäserna. Kan ju dock vara kul ändå och jag har funderat på ett sådant själv. Harald nyborg har en del paket som verkar prisvärda.
Citera
2011-12-13, 17:24
Bannlyst
Vart kan man köpa Mega Rocket assortmen
Citera
2011-12-13, 17:34
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabel1993
Vart kan man köpa Mega Rocket assortmen

Hos en återförsäljare hos Svea? Ifall du vill veta närmare, kolla här, eller maila Svea
Citera
2011-12-13, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Preature
Om jag var du lägg 100kr till och få 50 raketer.
http://www.lindersfyrverkeri.se/custom/gallery/image.php?IMAGE_ID=20110922080234_1_10.jpg&size=50 0&typ=1
Citera
2011-12-14, 08:55
Medlem
Pilsnerologs avatar
Harald Nyborgs "Fyrvererisats XO" + nån schysst tårta Eller Hammargrens "Trippel Jackpot" + nån schysst tårta?
Citera
2011-12-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Harald Nyborgs "Fyrvererisats XO" + nån schysst tårta Eller Hammargrens "Trippel Jackpot" + nån schysst tårta?

Harald nyborgs sats XO + en chateau cheval blanc

Allt som säljs på Harald Nyborg är Hammargrens grejer ompacketerade och lägre prisade
Citera
2011-12-14, 13:09
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
ompacketerade och lägre prisade

Nja, det är nog så enkelt att det är från samma fabrik fast med annan ettikett
Citera
2011-12-14, 15:10
Medlem
The foxs avatar
Blir nog ifrån Jula och ÖoB detta år, någon som kan rekommendera någon bra och stor tårta på någon av ställena? Hade redan tänkt köpa Dragon of Chaos, Super nova, Glorious samt Long Green Emperor från Jula, och lite annat smått. Ifrån ÖoB blir det nog Zorro, Hip Hop, X-treme samt Full House, och ett par paket Allstars. Får väl se om man lyckas ta sig en sväng förbi Svea/Hanssons eller Festivalfyrverkeri ochså.
Citera
2011-12-14, 18:45
Medlem
petardylovers avatar
I år blir det bara smällare från Polen. Inget annat. Nästa år blir det nog lite rakter ist...
Börjar komma upp i åren Haft kul med smällare nu två år i rad. Visst jag hade en å annan bomb förra året å rakter. Men men.
Citera
2011-12-14, 18:50
Medlem
suryoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Harald nyborgs sats XO + en chateau cheval blanc

Allt som säljs på Harald Nyborg är Hammargrens grejer ompacketerade och lägre prisade

Helt fel, dessa pjäser har ingenting med Hammargrens o göra mer än att det är LCH import i Danmark som hämtar dom till Sverige. Genom att både Hammargrens och Lch import köper eller i de andra fallet ägs av Brothers pyro...så får danska byggvaruhus sälja samma märke dom säljer i Danmark.
Dessvärre har priserna gått upp så mycket att jag inte tycker det är värt att köpa de märket längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in