2019-12-22, 20:31
Medlem
Lundbondens avatar
Klagomålen från hundägarna är i gång på öobs facebook.

"Ni tänker inte på djuren dålig stil."

Kollar man imorgon så lär det vara tusentals arga kommentarer...
Citera
2019-12-22, 20:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Snart kommer fyrverkerierna upp på ÖoB..

Hur är den där Skylight som du hade förra året? Är det bombrör med krevader eller bara kometer? 99 för 7 är ju helt okej om dom är bra
Citera
2019-12-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hur är den där Skylight som du hade förra året? Är det bombrör med krevader eller bara kometer? 99 för 7 är ju helt okej om dom är bra

Bara kometer. Tyckte inte dom var särskilt speciella.. Men visst finns säkert dom som tycker om dom.
Citera
2019-12-22, 21:08
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Klagomålen från hundägarna är i gång på öobs facebook.

"Ni tänker inte på djuren dålig stil."

Kollar man imorgon så lär det vara tusentals arga kommentarer...
Blir så jävla trött på det. Har man hund så är det ens eget ansvar att skotträna sin hund men 90% är för lata och gnäller på facebook istället. Det är nyår en gång om året så lite pang pang tycker jag de ska tåla. Tänk på de människor som är hundrädda, de är ju rädda året om...
Citera
2019-12-22, 21:27
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Blir så jävla trött på det. Har man hund så är det ens eget ansvar att skotträna sin hund men 90% är för lata och gnäller på facebook istället. Det är nyår en gång om året så lite pang pang tycker jag de ska tåla. Tänk på de människor som är hundrädda, de är ju rädda året om...

Man undrar ju om dom är vegetarianer också..
Citera
2019-12-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro

Tycker faktiskt att det är starkt av ÖOB att sälja fortfarande trots alla protester👍
Jag kommer i alla fall att köpa lite därifrån för att visa mitt stöd att de fortfarande säljer😊
Citera
2019-12-22, 21:34
Medlem
tigerrakets avatar
Problemet är att då är det istället synd om djuren i skogen. Det är en diskussion som man aldrig kan vinna.

Lite som dem som proklamerar flygskam. De har argument som inte går att sätta sig emot
Citera
2019-12-22, 21:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Problemet är att då är det istället synd om djuren i skogen. Det är en diskussion som man aldrig kan vinna.

Lite som dem som proklamerar flygskam. De har argument som inte går att sätta sig emot

Folk går ju inte man ur huse när det åskar dock..
Citera
2019-12-22, 21:43
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Folk går ju inte man ur huse när det åskar dock..
"Åska är inte samma sak som fyrverkerier, fyrverkerier har en skarpare knall"
Citera
2019-12-22, 21:43
Medlem
Harrybs avatar
Citat:

Det är bara säga att dom djuren flyr till en plats dom anser vara trygg!
Citera
2019-12-22, 21:54
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
"Åska är inte samma sak som fyrverkerier, fyrverkerier har en skarpare knall"

Ja, men har en annan form av läte som gör att till och med jag kan få en konstig känsla av obehag även fast jag befinner mig inomhus
Citera
2019-12-22, 22:30
Medlem
pyro860s avatar
Nån som vet vad nya airbombsen "Thunder" från Extreme kan tänkas vara för effekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in