Citat:
Ursprungligen postat av Aerial
Nu var iofs inte frågan till mig, men jag tar gärna emot förslag också.
Höga knallar vore jävligt trevligt, tycker att det har blivit allt sämre med den varan inom svensk pyroteknik dom senaste åren.
Hade väl inte tänkt mig köpa någon dyrare tårta men däremot om du känner till några raketsatser innehållandes feta smällar får du gärna kladda ner namnet på dom

Ska man ha raketer så kan jag säga ett substitut, nämligen 2" bomberna. Smäller riktigt gött och snygga effekter. Där jag handlar kostar dessa 95:- för 5 stycken eller något.
Swordsman från svea är dyr... Men deras knallar är också riktigt goa.
Citat:
Ursprungligen postat av wikipeder
Jag är ute efter "Höga knallar låga priser", kanske något som har hyfsat bra krut i sig så man kan plocka isär och ha kul med det, några tips?
Ska du göra smällare? Då rekommenderar jag miniraketer som du tar ut visselmixen ur. Billigt och bra om man inte vill göra egen flash.
Bor du i skåne finns där ett ställe med helt okej priser på sakerna, 198:- kostade thunder duke från krevad förra året, en tårta med 2" bomber som smäller jättehögt och innehåller fina effekter. Dock ryktas det som jag skrivit en del gånger att krevad lagt ner. Men denna tårta är riktigt nice.
Krevads airbomb kan jag nämna igen, dessa blåa "Air Bomb" är bäst på marknaden om man ska ha enbart knall

Hoppas dom säljs i år också.