2010-12-13, 21:59
Medlem
blps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Nej, asså, jag menar att jag mailade dom 2006 eller nått
De har nog inte hunnit svara
Citera
2010-12-14, 08:42
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Är det barnungar man har att göra med här? visa tacksamhet istället "Pelle"
Men Då behöver du inte låta så kaxig, issåfall skulle jag vara tacksamm.
Citera
2010-12-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudbyggaren
Emerald, Sapphires och Daimonds 100 rekas för 1799:-

1800:-/st?

Isåfall lät det väldans dyrt, dom är grymt fina men palla 1 låda för den pengen, förra året drog vi 6 lite mindre lådor samtidigt och det var rena kriget, asroligt. Harald Nyborgs 3 lådor för 699:- är väldigt prisvärda, tror inte dom tog mer än 599:- förra året vilket var ännu bättre då jag köpte dom, hur bra som helst var dom, alltså om man drar alla 3 samtidigt.

Så med det sagt gott folk, underskatta inte flera lite mindre lådor istället, jag lovar er att det är det enda rätta om man vill att himmelen ska fyllas med glitter.
Citera
2010-12-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudbyggaren
Jag har året runt försäljning i Helsingborg så är du i närheten kan vi lösa ditt problem!

Det sista fyrverkeri produkterna kommer inte förrän mellan jul och nyår.
Trots detta så har jag väl 98% av allt hemma redan innan julhelgen!

I år kommer jag att även saluföra utvalda produkter från Royal Party samt Festival fyrverkerier!

Jag kommer att vara ensam i Helsingborg att eller kunna sälja 3" bomber till slutkund!

För er som har polistillstånd kan jag även leverera produkter från tex Göteborgs fyrverkerifabrik.
Givetvis har dom även konsument produkter som håller hög klass!

Vår provskjutning äger rum den 29/12 kl 19:00

Var i helsingborg håller du hus?

Och har du nåt schysst pris om man vill köpa alla dom 3 Royal Party lådorna, för dom var något av det finaste jag sett på länge i lådväg, deras tempo är rätt oslagbart jämfört med dom flesta andra lådor och kompositionen av färg och form var väldigt fint med.
Citera
2010-12-15, 21:16
Medlem
Vad ska man köpa i år då?
Citera
2010-12-15, 21:27
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikipeder
Vad ska man köpa i år då?

Det beror på vad som fallar dig i smaken.

Höga knallar? Tysta tårtor? Enstaka effekter? Ja, vad gillar du?
Citera
2010-12-15, 22:00
Medlem
Aerials avatar
Citat:

Nu var iofs inte frågan till mig, men jag tar gärna emot förslag också.

Höga knallar vore jävligt trevligt, tycker att det har blivit allt sämre med den varan inom svensk pyroteknik dom senaste åren.

Hade väl inte tänkt mig köpa någon dyrare tårta men däremot om du känner till några raketsatser innehållandes feta smällar får du gärna kladda ner namnet på dom
Citera
2010-12-15, 22:05
Medlem
Citat:

Jag är ute efter "Höga knallar låga priser", kanske något som har hyfsat bra krut i sig så man kan plocka isär och ha kul med det, några tips?
Citera
2010-12-15, 22:19
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerial
Nu var iofs inte frågan till mig, men jag tar gärna emot förslag också.

Höga knallar vore jävligt trevligt, tycker att det har blivit allt sämre med den varan inom svensk pyroteknik dom senaste åren.

Hade väl inte tänkt mig köpa någon dyrare tårta men däremot om du känner till några raketsatser innehållandes feta smällar får du gärna kladda ner namnet på dom

Ska man ha raketer så kan jag säga ett substitut, nämligen 2" bomberna. Smäller riktigt gött och snygga effekter. Där jag handlar kostar dessa 95:- för 5 stycken eller något.

Swordsman från svea är dyr... Men deras knallar är också riktigt goa.

Citat:
Jag är ute efter "Höga knallar låga priser", kanske något som har hyfsat bra krut i sig så man kan plocka isär och ha kul med det, några tips?

Ska du göra smällare? Då rekommenderar jag miniraketer som du tar ut visselmixen ur. Billigt och bra om man inte vill göra egen flash.

Bor du i skåne finns där ett ställe med helt okej priser på sakerna, 198:- kostade thunder duke från krevad förra året, en tårta med 2" bomber som smäller jättehögt och innehåller fina effekter. Dock ryktas det som jag skrivit en del gånger att krevad lagt ner. Men denna tårta är riktigt nice.

Krevads airbomb kan jag nämna igen, dessa blåa "Air Bomb" är bäst på marknaden om man ska ha enbart knall Hoppas dom säljs i år också.
Citera
2010-12-15, 22:27
Medlem
Jo jag kom på en klockren grej förra året med tigerraketerna. Krevad låter intressant
Bor tyvärr inte i skåne men får vell köra på tigerraketerna det här året också..
Senast redigerad av wikipeder 2010-12-15 kl. 22:30.
Citera
2010-12-15, 22:33
Medlem
FlightNAEs avatar
Ifall ni har tillgång till Extreme Fireworks, så köp Discovery raketerna! Rejäl smäll med fina saluter efter!! Synd bara att priset är 199 kr/st
Citera
2010-12-15, 22:48
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Jo jag kom på en klockren grej förra året med tigerraketerna. Krevad låter intressant
Bor tyvärr inte i skåne men får vell köra på tigerraketerna det här året också..

Vadå för klockren grej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in