tjena igen, undrar om någon av er brukar lira de guarantees som körs på prima varje dag?
typ 1,200 guarantee rebuy
2,500 guarantee rebuy
3000 guarantee freezeout
4000 guarantee rebuy
6000 guarantee rebuy
8000 guarantee freezeout
10000 guarantee rebuy
40000 guarantee rebuy
har provat på de lite billigare (tex 6000 guarantee 3+0.5$ buy-in rebuy)
och har märkt att många spelar extremt löst och gör mååååånga rebuys före första pausen, så att prispoolen matas på med flera hundra dollar, vilket kan göra det till ett ganska bra värde att gå in med en rebuy och försöka komma långt?
enda problemet är att det bara är top3-top5 som får ok med cash, och att de brukar ta 4-6 timmar, jag antar att freezeoutsen går snabbare.
nån haj som vill ge specifika tips om dessa turneringar på prima, eller resultat/erfarenheter?
lira 6k$ & 8k$ garanti igår.. åker ur båda med KK mot 89 & Q5 som båda träffar 2 par på rivern...
inge allin preflopspel heller för den delen.. surt som fan, jävla amatörer!
ska lira 3$ freezeout 1250 garantin nu om 12 min.. shorthanded
K3 allin mot mina AJs... han träffar en 3a & ute.. nu blire fisksmörgås!
Kom 3a i en sån någon gång mitt i december. Hade en massa tur och var aggressiv som en tok. Har ingen aning om det är en bra strategi, men när det var freezeout var alla tokrädd efter typ halva turneringen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!