• 1
  • 2
2006-12-25, 20:51
Medlem
Nemesis1s avatar
Ja, jag har ju ett forum för mitt musikprojekt Multiversum, men ingen skriver ju på det!

Gå nu in och titta på www.multiversumnet.com/forum och se vad ni tycker saknas... Vad borde läggas dit för att ni skall börja skriva på det??

(denna tråd riktas specifikt till forumknarkare, och är därför startad i FB's drogsektion)
Citera
2006-12-25, 20:59
Medlem
Tror det blir svårt, då FB är de ultimata forumet
Citera
2006-12-25, 21:00
Medlem
Miyamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Ja, jag har ju ett forum för mitt musikprojekt Multiversum, men ingen skriver ju på det!

Gå nu in och titta på www.multiversumnet.com/forum och se vad ni tycker saknas... Vad borde läggas dit för att ni skall börja skriva på det??

(denna tråd riktas specifikt till forumknarkare, och är därför startad i FB's drogsektion)

Är det förbjudet med kranfiske på ditt forum?
Citera
2006-12-25, 21:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag skulle inte banna folk för att de skriver saker som indirekt kan tolkas som kranfiske, men om folk rakt ut säger att de vill köpa knark så kanske jag borde ta till åtgärder eftersom jag annars kan råka i trubbel med myndigheter...
Citera
2006-12-25, 21:12
Bannlyst
Måste man vara hög för att tycka om "punda loss"?
Citera
2006-12-25, 21:13
Medlem
Miyamotos avatar
Citat:
Jag skulle inte banna folk för att de skriver saker som indirekt kan tolkas som kranfiske, men om folk rakt ut säger att de vill köpa knark så kanske jag borde ta till åtgärder eftersom jag annars kan råka i trubbel med myndigheter...

Hm... Det var ju synd...
Citera
2006-12-25, 21:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Måste man vara hög för att tycka om "punda loss"?
Nej, för du blir hög av att lyssna på låten!
Citera
2006-12-25, 21:19
Medlem
mesmerizes avatar
Jag skriver inte där för att jag tycker sidan är sjukt ful faktiskt. Egentligen är flashback nästan lika ful, därför tog det mig nog ett år innan jag skaffade mig en användare här, men din sida är gjord på samma sätt som alla andra fula forum som viska.nu osv. Hatar verkligen det där fula standardutseendet. Pinsamt men sant är att www.fragbite.com har det snyggaste forumet och bästa sett till funktioner (bortsett från att en citatknapp saknas).
Citera
2006-12-25, 21:24
Medlem
Corvs avatar
Skapade nyss ett konto där, släng upp några drogdelar så lovar jag att posta!
Citera
2006-12-25, 21:25
Medlem
Locka med gratis droger eller nått? Kanske inte realistiskt med det funkar

Detta är ju trots allt flashback, tror de flesta knarkare väljer att hålla sig här...
Citera
2006-12-25, 21:28
Medlem
Miyamotos avatar
Citat:
Nej, för du blir hög av att lyssna på låten!

Jag skulle vilja ha ett mer fritt forum, där det inte är så noga med regler om droghandel och så vidare. Men det är väl inte så bra, med tanke på myndigheter och annat nonsens...
Citera
2006-12-25, 22:04
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyamoto
Jag skulle vilja ha ett mer fritt forum, där det inte är så noga med regler om droghandel och så vidare. Men det är väl inte så bra, med tanke på myndigheter och annat nonsens...

Tyvär så får man dom på sig. För sådana forum har en förmåga att växa till sig. Och när det sker så växer också myndigheternas långa arm till sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in