Citat:
Ursprungligen postat av Spellbound
enlight erowid är ju 40-60mg en stark dos, är du säker på att det värkligen är dmt? hur rökte du det?
Rökte det ur en glödlampa, men jag hade aldrig gjort så förr... Då jag eldade var jag jäkligt rädd att lampan skulle spricka, så jag slutade ganska tidigt och drog in... Kände inte alls att jag drog in någon rök, men det mesta av DMT'n i lampan hade ändå förångats... Sen fortsatte jag att elda på den DMT jag hade kvar, denna gång höll jag på lite längre, och nu såg jag tydligt röken i lampan... Denna gång kände jag också den typiska kemikaliesmaken i munnen, men fick inget rus... Dock så gick det väldigt lätt att dra in röken, så jag tror inte det var en särskilt stor mängd... Det skall ju vara svårt att lyckas andas in tillräckligt... Och något rus fick jag inte heller...
Många kompisar har dock lyckats röka och bryta igenom på samma DMT, så det är nog äkta vara... Men jag vill inte riskera att förlora den lilla DMT jag har kvar, och därför tänkte jag skjuta istället... Precis som
Ralf2 sa tänkte jag tillsätta någon syra (citron- eller askorbin-), men jag har fått höra att
om det
inte är basform så kan lösningen förstöra venen... Är detta p.g.a. att den blir frätande?? Kanske jag borde kolla PH-värdet på lösningen innan jag sätter den i armen??