2005-06-22, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
haha detta är ju ett sånt strålande exempel på jante!!

Ni kryper upp under er sten ni sitter och häcker under, likt gråsuggor. Och börjar spy ut erat gift för att ni själv är rätt så misslyckade individer.
Im lovin it

Grejen som gör att jag känner skadeglädje är att OP är själva definitionen av jantelagen, det är ju alltid roligast när prästen får herpes sas..
Jag älskar också hela händelseförloppet
Citera
2005-06-22, 18:01
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlay
Såg att han åkt fast på löpsedlarna idag, och drog mig till minnes till dagens "Palmlöf i P3". Men där nämndes inte ett smack. Ska bli mycket intressant i morgondagens program där dom tar upp dagens och gårdagens nyheter.

Jo, han skojade friskt med sin s k sidekick Carina (eller vad hon nu hette) direkt i inledningen av programmet. Lät ungefär som följer:

Carina: "Läste sportsidorna att Knäckebrödhults FC vann en match i fotbollens division 4 och vad gör man då?"
Olle: "Firar"
"Just det, och vad gör man inte sen?"
"Tar bilen, det är skämmigt."
"Inte bara skämmigt, utan..?"
"Dumt, det är dumt och skämmigt"
"Just det, det är dumt och skämmigt".

Osv i två-tre "artiklar" till. Till slut gav jag upp.
Citera
2005-06-22, 18:37
Medlem
Lokalokas avatar
Dr Alban...

...lär vara riktigt nöjd en sådan här dag.
Citera
2005-06-22, 19:16
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokaloka
...lär vara riktigt nöjd en sådan här dag.
Det var inte palmlöv som spelade honom. Det var någon annan, komiker av den mindre bra sorten. Har t o m glömt vad han heter...
Citera
2005-06-22, 19:19
Medlem
Mårten Andersson. Alban var aldrig rolig tyckte jag. Men som Jens Lind var han ju makalös
Citera
2005-06-22, 19:38
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djleafer
Proportioner?

Värsta skiten man kan göra? Det är alltså softare att våldta en 4-åring?

Vem har inte kört bil dagen efter? Lovar att hur många som helst här har tagit bilen hem dagen efter en midsommarfest eller liknande.

djeleafer, att ta bilen hem dagen efter är väl knappast jämförbart?
Om OP hade 0.97 promille i blodet så har han i sina uppskattningsvis 90 kg biomassa c:a 90 g sprit. Det motsvarar ju omkring 22.5 cl 40% sprit (vikt%). Han har då rimligen druckit rätt nyligen och mer än vad han medger.

OT: Jag provade en sådan där billig alkomätare under ett dryckeslag vid ett tillfälle och vad jag minns kom ingen upp i mer än 1 promille trots ~8 burkar starköl.
Citera
2005-06-22, 20:52
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Hmmm, var det nån slags desperat försvarsreaktion?
Jag frågar eftersom psykologi intresserar mig.

instiktivt tycker jag det är skit med all skadeglädje

Vi har ALLA vid något tillfälle(säkert mer än ett) uppskattat när han häcklat kändisar, Dr Alban som ett bra exempel.
Han har ju bara fortsatt på den banan, varför allt detta hat mot Olle?
Citera
2005-06-22, 20:55
Medlem
Lutass avatar
Citat:

Vi har ALLA vid något tillfälle(säkert mer än ett) uppskattat när han häcklat kändisar, Dr Alban som ett bra exempel.
Jag tycker att han är skoj... Åtminstonde det lilla jag sett av honom...
Citera
2005-06-22, 21:06
Medlem
Citat:

Visst har OP varit rolig vid några tillfällen, Pippi Rull hade definitivt sina höjdpunkter. Men han går över gränsen för vad som är roligt och vad som är sadistiskt alldeles för ofta. Jag är ingen fan av Timell, men det är faktiskt inte roligt att kalla någon annans barn en misslyckad abort och sedan inte ha förstånd att göra annat än att rycka på axlarna. Killen är i total avsaknad av empati, vilket ganska tydligt framgick i SvD-intervjun.

Är någon sadistisk och allmänt svinig förtjänar han att få lite skit kastad på sig.. Poetisk rättvisa, som jag skrev tidigare.
Citera
2005-06-22, 21:06
Medlem
ToreSkogs avatar
Jag gillar han skarpt, han har mest retats med folk som kan ha det...
Att han körde rattfull höjer statistiken och det gynnar min ståndpunkt i alkoholfrågan :-P
Citera
2005-06-22, 21:28
Medlem
Citat:
utom när Olle Palmlöf står för den eller?
Citera
2005-06-22, 21:33
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Visst har OP varit rolig vid några tillfällen, Pippi Rull hade definitivt sina höjdpunkter. Men han går över gränsen för vad som är roligt och vad som är sadistiskt alldeles för ofta. Jag är ingen fan av Timell, men det är faktiskt inte roligt att kalla någon annans barn en misslyckad abort och sedan inte ha förstånd att göra annat än att rycka på axlarna. Killen är i total avsaknad av empati, vilket ganska tydligt framgick i SvD-intervjun.

Är någon sadistisk och allmänt svinig förtjänar han att få lite skit kastad på sig.. Poetisk rättvisa, som jag skrev tidigare.

Ja men låt de som fått skiten på sig kasta den tillbaka
Vi satt väl knappast och höll med om att Timells barn var ett misslyckat abortfoster eller hur? Tror många bortsåg från det

Alltså naturligtvis förtjänar han få skit tillbaka, men folk här sitter som om han har förolämpat dem personligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in