2005-06-22, 13:39
Medlem
stefan9998s avatar
Det är väl kanske inte gärningen i sig som mest irriterande utan snarare hans arroganta sätt att förringa den på - "Va, räcker det inte med att jag skäms???"
Citera
2005-06-22, 13:48
Medlem
Faktum var lätt det bästa samhällsprogrammet på tv och nu när han avgår så hittar dom säkert nån annan som gör det lika bra.
Citera
2005-06-22, 13:53
Medlem
Linkolns avatar
På PKK-tiden ringde han upp Arthur Ringart och tyckte att han var en jävla idiot som åkt fast för fortkörning.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/artikel.asp?ProgramID=985&artikel=305897
Citera
2005-06-22, 13:57
Medlem
marcarolos avatar
Ja, Belinda Olssons krönika är klockren
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,575640,00.html

Citat:
Hur blev det med de stora orden från Olle Palmlöf? I ett Faktum skulle man föga överraskande granska Ny demokrati. Det blev något obegripligt snömos där en liten kille som heter Bert och hade invandrarbakgrund skulle tussas ihop med stora Bert eftersom det var så sjukt att en invandrarfamilj döpt sin unge till Bert.
"Det kommer att handla om de konsekvenser som deras flyktingpolitik fick", meddelade Olle Palmlöf och gjorde en utflykt med invandrarfamiljen till Skara.
Där satt lille Bert mitt emot store Bert och programledaren kluckade gott av sin ironiöverdos men ingen annan fattade något alls och det var pinsamt tyst. Olle Palmlöf hade väl någon idé som lät jättekul när redaktionen spånade eller så vågade ingen säga till honom.

-Den grejjen var verkligen pinsam. Speciellt eftersom turkarna naturligtvis inte gett sin son det svenska namnet Bert, utan det turkiska.

Citat:
han beter sig som den där snubben som knuffade ner killen i rullstol för trappan i skolan och sedan inte kunde sluta garva ens när det visade sig att rullstolskillen fått hjärnskakning
-Perfekt beskrivning av Olle. Skönt att få bekräftat med råge att jag inte var ensam om att känna mobbar-vibbar när jag ser Olle.

Citat:
Och vad hände med reportaget om hur vi bemöter asylsökande i Sverige? Reportern skulle ta sig in i Sverige utan identitetspapper och låtsas att han var flykting. Det tog slut efter fem minuter när han höll på att pissa på sig av skräck för att bli skickad till Lettland.

-Skrattretande att se hur snabbt killen fick kalla fötter.
Citera
2005-06-22, 14:15
Medlem
L0darens avatar
haha detta är ju ett sånt strålande exempel på jante!!

Ni kryper upp under er sten ni sitter och häcker under, likt gråsuggor. Och börjar spy ut erat gift för att ni själv är rätt så misslyckade individer.
Im lovin it
Citera
2005-06-22, 14:23
Medlem
Lysiass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

Ni kryper upp under er sten ni sitter och häcker under, likt gråsuggor. Och börjar spy ut erat gift för att ni själv är rätt så misslyckade individer.
Im lovin it

Vad är det som är jante? Det är väl ingen som häcklat Palmlöf för att han lyckats? Tvärtom får han skit för att han framställer sig som så mycket mer värd än alla andra och inte kan erkänna eller förstå sina misstag. Det är tvärtom flera som tycker att Palmlöf har gjort bra saker (pippirull t.ex.) och uttrycker det i den här tråden, har du missat det?
Citera
2005-06-22, 14:44
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

Im lovin it
Hmmm, var det nån slags desperat försvarsreaktion?
Jag frågar eftersom psykologi intresserar mig.
Citera
2005-06-22, 14:47
Medlem
Kan bara instämma med dom, flesta Olle är ett litet cp-barn som gjort karriär på att mobba andra.Hoppas han sitter hemma med rå ångest och lider.
Citera
2005-06-22, 14:51
Medlem
Olle är en hyvens kille som jag gärna skulle ha som granne, även om han skulle mobba mig ibland.
Citera
2005-06-22, 14:53
Medlem
stefan9998s avatar
Kom igen nu, skärp till tråden!
Kan någon bidra med lite relevant information om OP?
Citera
2005-06-22, 16:25
Medlem
Hunnerkungens avatar
OP river...
Citera
2005-06-22, 16:31
Medlem
Såg att han åkt fast på löpsedlarna idag, och drog mig till minnes till dagens "Palmlöf i P3". Men där nämndes inte ett smack. Ska bli mycket intressant i morgondagens program där dom tar upp dagens och gårdagens nyheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in