2006-12-29, 03:42
Medlem
Olle Palmlöf är inget annat än en stor skithög och skulle han ge sig på mig eller mina barn (tack gode gud att man inte är kändis) så skulle han få smaka fet högerslägga det kan jag lova. Ett äckel utan extistensberättigande helt enkelt.

Martin Timell ring mig om du vill ha hjälp att ta bort aset från jorden!
Citera
2006-12-29, 04:46
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimist
Hahahaha, jag ligger på golvet på jobbet och skrattar, nu kommer jag att hoppa på lite förhastade slutsatser om dig rätta mig om jag har fel...
1. Du bor i en liten håla på landet.
2. Din humor konsumtion sträcker sig till knasen.
3. Du har inte varit utanför din byhåla sedan dackefejden. (eventuellt inte utanför pojkrummet...).
4. Garanterat okysst.
5. Säkert medlem i ngn frikyrka.

Om man inte får skämta om dr Alban, vem ska man då skämta om? Vem bryr sig om någon har varit elak som yngre i skolan? Och vem är du att dömma en person som har åstakommit 1000ggr mer i livet än du? Tillbaka till att du vart såååå arg på att han skrattat lite åt tandläkeren/rapparen/etc etc. Har du ngnsin träffat dr alban så skulle du oxå dra skämt om han, finns det ngn i sverige som varit pinsammare och inte haft en enda häst i stallet sedan man först hörde hans stämma? (hoppas att ingen tar mig rasist, jag hade haft samma åsikter om honom om han varit vit, gu,l blå, rosa...). Sedan att klanka ner på han för att han kört rattfull, det är typ ett av dom vanligaste brotten, om man skulle hata alla rattfulla skulle man hata typ nästan alla, eller är det så att man bara blir skyldig till det om man torskar för det?

Alla är inte empatiska "töntar" som vänder andra kinden till eller bara sitter hemma o gnäller. Killen har haft typ det roligaste radio programmet på flera år. Dr Alban har vräkt ur sig mera dumma/korkade kommentarer än halva sportkomentator kåren gjort hur ska en månniska med lite humor kvar i huvet kunna inte skratta åt alban? Eller ska jag gråta?

Dr Alban: "Synd är när något man vill hända inte händer..."

Mobbing är ju dock tråkigt, men oundvikligt i en miljö som en skola eller en stor arbetsplats. Men ska man dömma alla som gjort elaka saker som barn eller för deras barns handlingar så skulle man ha problem. Sorry dude, håll din världsbild till dig själv, för så trångsint som du är så kommer du inte att komma långt, eller bor du i carebear byn?

edit: stavfel.

Är det kanske stortönten själv som har kikat in i tråden? Ska man säga "Tjena Bög-Olle!" eller bara skratta ihjäl sig?
Citera
2006-12-29, 05:31
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av axet
Olle Palmlöf är inget annat än en stor skithög och skulle han ge sig på mig eller mina barn (tack gode gud att man inte är kändis) så skulle han få smaka fet högerslägga det kan jag lova. Ett äckel utan extistensberättigande helt enkelt.

Martin Timell ring mig om du vill ha hjälp att ta bort aset från jorden!

En dag kliver han på fel människa... Jag tror på karma och han har förbrukat sin flera gånger om. Sanningen kommer alltid i kapp, så även för Fröken Palmlöf så småningom. Mobbare har inget existensberättigande överhuvudtaget!
Citera
2006-12-29, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
En dag kliver han på fel människa... Jag tror på karma och han har förbrukat sin flera gånger om. Sanningen kommer alltid i kapp, så även för Fröken Palmlöf så småningom. Mobbare har inget existensberättigande överhuvudtaget!

Flashback bygger ju på Karmaförbrukande och till viss del mobbning. Såvida inte definitionen på mobbning är att man rent fysiskt måste känna offret.

Har inga högre tankar om OP och tycker att han förtjänar salvorna han får, men det är intressant hur höga hästar FB-medlemmar sätter sig på ibland medan man i andra trådar skrattar sig fördärvade åt någons penisbilder som kommit på avvägar. Förståeligt men lite dubbelt. Men åter.... detta är ju Flashback så det är ju bara å köra......
Citera
2006-12-29, 09:30
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Är det kanske stortönten själv som har kikat in i tråden? Ska man säga "Tjena Bög-Olle!" eller bara skratta ihjäl sig?

Börjar bli intressant det här. Verkar som Bög-Olle, Bajs-Elvis, brunett-Telia-Angelica och grisbestigaren Thomas Hartmann blandar sig i trådar som handlar om dem. Vilka fler av de kändisar som omtalas på FB ligger och lurar i "sina" trådar tro? Det är ju en synnerligen intressant medietrend när skvallerjournalistiken s a s skriver sig själv, utan journalister som mellanhand och med "objektens" egen aktiva medverkan. Ska definitivt försöka intressera några journalistkollegor för det här fenomenet.
Citera
2006-12-29, 09:52
Medlem
Cabrons avatar
Hemlig adress tycks han ha, får ingen träff på upplysning.se.

Mannen är en vidrig typ, en självgod mobbare. Han köper sig avlat genom att försvara svaga grupper som cp-skadade och homosexuella. Har man gjort det har man ryggen fri att vara elak utan gränser mot "vanliga" människor, så fungerar det i Olle Palmlöfs värld.

Jag undrar i mitt stilla sinne hur man skall få uppenbart empatifattiga människor som Palmlöf att förstå andra människors känslor och smärta. Hade det hjälpt svinet på traven om man hade mobbat sönder hans son? Personligen tror jag man hade kunnat lära Olle en del genom att misshandla hans son, eller en annan närstående, inte för att jag vill uppmuntra till det.

Dessutom: hans humor är av klart fascistiskt slag, den går i samtliga fall ut på att svagheter på hans offer, ofta intellektuella sådana, blottgörs. Därefter skrattar man åt personen som framstår som svag, annorlunda eller bortgjord.

Palmlöf förtjänar stryk, jag avlägger härmed ett löfte att om jag träffar på aset i Sthlm kommer han få sig en lektion i folkvett signerad Cabron.

Som sagt, hemlig adress, men det borde inte vara någon match för FB eller
Citera
2006-12-29, 09:54
Medlem
sehrverrückts avatar
Citat:
Och vem är du att dömma en person som har åstakommit 1000ggr mer i livet än du?
Du menar väl inte Palmlöf nu? Att sitta i P3 och vara sidekick till den långhåriga fjanten B. Krull i för många år är inte att åstadkomma ett jävla dugg! Att se'n bli inkvoterad till SVT för att man inte kan få jobb nå'n annanstans där kompetens räknas imponerar knappast på andra än nära bekanta till Palmlöf.

Citat:
Hahahaha, jag ligger på golvet på jobbet och skrattar
Nej det gör du inte.

Citat:
edit: stavfel.
Gör om, gör rätt!

Palmlöf är en inkompetent, talanglös och arrogant tomte. När beslutsfattare i hans omgivning upptäckte detta var hans enda chans att dra igång ett projekt som vädjar till de allstädes närvarande PK:iterna i den statliga mediacirkusen.

Genom att presentera projektet Bög-lobbyn för de ängsliga PK-fittorna på SVT kunde han bara inte förlora. Antingen fick han slösa bort licenspengarna på ett poänglöst TV-program (där han kunde gömma sin inkompetens bakom ett "viktigt" ämne), eller så skulle han få gråta ut i tabloidpressen om att SVT:s fascistiska chefer nobbade hans storartade projekt.
Citera
2006-12-29, 09:58
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Synd bara att han är så beräknande äcklig att han ger sig på fjollor som Martin Timell. Vem fan blir rädd när Martin Timell hotar med stryk?

Tror som sagt att han är för smart för att ge sig på någon direkt som skulle kunna sänka honom, han är trots allt en relativt begåvad psykopat. Det ska nog till en uppretad tredje person som får nog av tönten och prylar honom á la instant kharma.

Kön börjar bakom Cabron...
Citera
2006-12-29, 14:47
Medlem
bra

CITAT: "Palmlöf är en inkompetent, talanglös och arrogant tomte. När beslutsfattare i hans omgivning upptäckte detta var hans enda chans att dra igång ett projekt som vädjar till de allstädes närvarande PK:iterna i den statliga mediacirkusen.

Genom att presentera projektet Bög-lobbyn för de ängsliga PK-fittorna på SVT kunde han bara inte förlora. Antingen fick han slösa bort licenspengarna på ett poänglöst TV-program (där han kunde gömma sin inkompetens bakom ett "viktigt" ämne), eller så skulle han få gråta ut i tabloidpressen om att SVT:s fascistiska chefer nobbade hans storartade projekt." SLUT CITAT

kunde ta mej fan inte sagt det bättre själv!
Citera
2006-12-29, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface

Du får nog skratta lite vännen, det bjuder jag på, jag va glad när jag skrev texten, småstads idiotin som som skiner genom det ni skriver är så gullig, jag tror att den svenska rädslan för att inte passa in äter din själ. Sätt dig i din frikyrka nu herr Flanders så att du inte råkar höra en svordom nu efter jul

Gott nytt år på dig hoppas att du kan bli lite mera openminded och kanske kan växa lite mentalt till nästa år så vi slipper att med våra skattepengar betala för din psykolog nota när du vaknar upp.
Citera
2006-12-29, 14:53
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Du får nog skratta lite vännen, det bjuder jag på, jag va glad när jag skrev texten, småstads idiotin som som skiner genom det ni skriver är så gullig, jag tror att den svenska rädslan för att inte passa in äter din själ. Sätt dig i din frikyrka nu herr Flanders så att du inte råkar höra en svordom nu efter jul

Gott nytt år på dig hoppas att du kan bli lite mera openminded och kanske kan växa lite mentalt till nästa år så vi slipper att med våra skattepengar betala för din psykolog nota när du vaknar upp.
Det finns inget "open minded", metropoliskt eller vad du vill få det till, i att bete sig som Palmlöf. Han är en tönt, oaktat storleken på stad han du eller jag råkar befinna sig.
Citera
2006-12-29, 14:53
Medlem
[quote=sehrverrückt]

Nej det gör du inte.

Gör om, gör rätt!

[quote]

Sorry tuffing, jag stavar illa Inget att gråta för. Hoppas du förstog vad jag skrev ändå... Synd att du har så kass smak så att du inte kan se bra humor framför dig. Jag tror att du är olycklig som inte tror på att folk ligger på golvet och skrattar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in