Hemlig adress tycks han ha, får ingen träff på upplysning.se.
Mannen är en vidrig typ, en självgod mobbare. Han köper sig avlat genom att försvara svaga grupper som cp-skadade och homosexuella. Har man gjort det har man ryggen fri att vara elak utan gränser mot "vanliga" människor, så fungerar det i Olle Palmlöfs värld.
Jag undrar i mitt stilla sinne hur man skall få uppenbart empatifattiga människor som Palmlöf att förstå andra människors känslor och smärta. Hade det hjälpt svinet på traven om man hade mobbat sönder hans son? Personligen tror jag man hade kunnat lära Olle en del genom att misshandla hans son, eller en annan närstående, inte för att jag vill uppmuntra till det.
Dessutom: hans humor är av klart fascistiskt slag, den går i samtliga fall ut på att svagheter på hans offer, ofta intellektuella sådana, blottgörs. Därefter skrattar man åt personen som framstår som svag, annorlunda eller bortgjord.
Palmlöf förtjänar stryk, jag avlägger härmed ett löfte att om jag träffar på aset i Sthlm kommer han få sig en lektion i folkvett signerad Cabron.
Som sagt, hemlig adress, men det borde inte vara någon match för FB eller