2005-06-22, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onit
Undrar om någon kommer att busringa till honom...
-Är du den Olle Palmlöv? Ja jag sitter här i GÖTEBORG och har en bil som drivs på whiskeyångor. Intresserad?

<--ja, det var ju verkligen jättefyndigt.
Citera
2005-06-22, 11:05
Medlem
stefan9998s avatar
Men för satan, jag sökte på Palmlöv, inte Palmlöf - ursäkta mitt klantiga misstag.
Citera
2005-06-22, 11:05
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
<--ja, det var ju verkligen jättefyndigt.
Ja, men det brukar ju hans tfnsamtal också vara-..
Citera
2005-06-22, 11:06
Medlem
redbull72s avatar
ska han nu oxå tröstäta falukorv?
Citera
2005-06-22, 11:19
Medlem
Saken blir inte mindre pinsam av att han inte vill ta sitt straff, utan tycker att han redan fått lida nog. Det kallar jag ryggrad, men kräva ansvarav andra går bra.
Citera
2005-06-22, 11:31
Medlem
Nulles avatar
Klassiker:

"Det är första gången jag kört efter att ha druckit."

Citera
2005-06-22, 11:36
Medlem
Olle Palmlöf är en ryggradslös amöba som har byggt upp en karriär genom att trampa på andra. SvD intervjun stärkte min uppfattning om att han har kraftiga empatistörningar och en psykiska problem.
Citera
2005-06-22, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsfan
Rattfylleri är det värsta skiten man kan göra.Dock kan jag inte känna skadeglädje,tycker det är rätt pinsamt med folk som gör det.

Proportioner?

Värsta skiten man kan göra? Det är alltså softare att våldta en 4-åring?

Vem har inte kört bil dagen efter? Lovar att hur många som helst här har tagit bilen hem dagen efter en midsommarfest eller liknande.
Citera
2005-06-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djleafer
Proportioner?

Värsta skiten man kan göra? Det är alltså softare att våldta en 4-åring?

Vem har inte kört bil dagen efter? Lovar att hur många som helst här har tagit bilen hem dagen efter en midsommarfest eller liknande.

Sant, många här har nog kört på fyllan om än omedvetet. Ändå skillnad medvetet och omedvetet. Men samma skit iaf.

man undrar hur många gånger dom hunnit köra fulla innan dom åker dit. Med tanke på hur j-la sällan man blir stoppad av polisen.
Senast jag fick blåsa är två år sedan. Ändå kör jag flera mil i Stockholm varje dag. Nykter skall tilläggas.
Citera
2005-06-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djleafer
nu var det inte frågan om "dagen efter" utan att han skulle hem på natten efter festen

antar att du menar att du fortfarande har berusning kvar på morgonen efter festen men kör ändå?
nej en försiktig gissning är att nästan alla inte har gjort det
Citera
2005-06-22, 12:47
Medlem
Ankdammsmans avatar
Jag tycker att Palmlöf är tragisk på flera sätt.

En del av hans grejor tyder faktiskt på talang och förmåga till självständigt tänkande, men som så många andra har han lockats av de materiella och statusmässiga fördelar som PK-ismen erbjuder och sålt sin själ. Tragiskt.
Citera
2005-06-22, 12:52
Medlem
Lyckholms avatar
Om jag inte är helt fel underrättad började han som vaktmästare på SVT och "upptäcktes" av råsossen Christina Jutterström. Lika stora puckon båda två.

Men att casha in oförtjänt mycket pengar på skattebetalarnas bekostnad är de bra på. Fy f*n. Det stinker. Lägg ner SVT eller banta bort 75% av de anställda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in