2005-06-22, 10:17
Medlem
stefan9998s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
ja det var en mycket talande intervju
fram träder bilden av en sanslöst egenkär, empatistörd mobbare

Linda hade en "krölle" som hon säger, om Olle
http://expressen.se/index.jsp?a=193059

Ja, det är inte ofta man håller med Skugge-bruden men nu träffade hon rätt. Jag har inte följt OP:s tidigare karriär med Pippirull etc, men när jag såg hans "reportage" (eller vad man nu skall kalla dem) om finnar mm så var det lite pinsamt. Va fan är han ute efter - scoop, humor, eller vad? Vilket som så stämmer jag in i skadegladskören här på FB - gott åt den jäveln!
Citera
2005-06-22, 10:18
Medlem
Straffsparks avatar
Vilken idiot...

Han har förnedrat och mobbat folk högt och lågt under många år och nu lipar han efter en månads körkortslöshet och vill bli särbehandlad och få strafflindring. Fy fan vilken fitta! Rattfylleas...
Citera
2005-06-22, 10:21
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goobledigook
Enl uppg. så delar de årsinkomst med 1000 samt drar av en hundring och lite till om man har stora lån.

En bekant med vanlig svenssonlön fick kk draget i 10 mån samt 20' pix i böter för 0.7 promille en lördag f m dagen efter.
Jag hänger inte med i ditt resonemang. Böter ska enligt den uppgift du har vara årsinkomst/1000. Samtidigt säger du att din bekant fick 20000 i böter, vilket innebär en årsinkomst på ungefär 20 miljoner. Inte riktigt vad jag kallar svenssonlön...
Citera
2005-06-22, 10:30
Medlem
goobledigooks avatar
Var lite otydlig där. Skäms över hela kroppen :-)
De gör enl uppgift följande.
Har du t ex 250' i årsink. så delar de den med 1000.
Sedan tar de 250 kr - 100 kr samt drar av för ev. låneräntor m m.
Skulle alltså bli dagsböter på 150 kr i ovanstående fall.
Citera
2005-06-22, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotboll
http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_8680928.asp

- Är det en idiot och vidrig människa som är värd att bli uthängd mår jag bara bra när han blir upprörd. Det är skönt.

...ett annat citat från samma intervju:

- Människor brukar ha en massa svåra perioder. Alla andra får en massa kriser, går i terapi och är olyckliga. Men jag har aldrig haft någonting sådant. Det låter hemskt, men jag har aldrig varit olycklig. Jag har haft det bra hela tiden.

Idag mår han nog inte lika bra kan man gissa.
Citera
2005-06-22, 10:41
Medlem
onits avatar
Undrar om någon kommer att busringa till honom...
-Är du den Olle Palmlöv? Ja jag sitter här i GÖTEBORG och har en bil som drivs på whiskeyångor. Intresserad?
Citera
2005-06-22, 10:45
Awaiting Email Confirmation
Äntligen!!!

Kanske han/det kan hålla käften hädanefter!? Blir ju svårt att sitta o blaja skit och moralpredika om andra i rutan hädanefter....eller?

Mediakåta nollor som han bryr sig antagligen inte....

Antagligen kan han höja sina arvoden ytterligare istället efter denna lilla "otroligt korkade händelse"

Citera
2005-06-22, 10:46
Medlem
krönikören Belinda Olson är också måttligt imponerad av Olle
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,575640,00.html

tänk att alla idioter som åker fast för rattfylla råkar göra det precis den enda gång i livet de suttit bakom en ratt i onyktert tillstånd
Citera
2005-06-22, 10:46
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Är man glad eller
Citera
2005-06-22, 10:51
Medlem
stefan9998s avatar
Vet någon var han bor? Två Olle Palmlöv dök upp på hitta.se - en i Hallstahammar och en i Bromma. OBS, kolla att det rätt person så ni inte jävlas med en namne.
Citera
2005-06-22, 11:00
Awaiting Email Confirmation
"Möjligen hörs han i radio i dag klockan 11.03. Då pratar han i sitt eget sommarprogram ”Palmlöf i P3”, en egen version av ”Lantz i P3”.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,663243,00.html

ska bli hmm intressant att höra!
Citera
2005-06-22, 11:00
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefan9998
Vet någon var han bor? Två Olle Palmlöv dök upp på hitta.se - en i Hallstahammar och en i Bromma. OBS, kolla att det rätt person så ni inte jävlas med en namne.

Det finns en Nils Olof Palmlöf i Johanneshov. Samma födelsedatum som i SvD artikeln, dock ingen fru Lotta på samma adress, men däremot innehavare av en enskild firma Olle P produktion. Ifall det kan vara någon ledtråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in