2006-12-21, 16:50
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Åkte han inte dit för rattfylla för ett år sedan?

/VV
Citera
2006-12-21, 17:54
Medlem
MrHills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV

Duuh!!
Citera
2006-12-21, 20:04
Medlem
En fruktpizzas avatar
Så här är det!

Den fjanten satt i en rättegång och hånflinade en gråtande Dr Alban rakt i ansiktet när han berättade att radioprogrammet Pippi Rulls satirfigur som skulle föreställa just Dr Alban, hade förstört väldigt mycket för Albans privatliv. Trots att Alban hade vädjat i flera månader så vägrade Pippi Rull hårdnackat att låta Alban vara... Minns tyvärr inte exakt vad rättegången gick ut på, men jag minns hur jävla arrogant Olle Palmlöf var. Hur han satt och gjorde sig lustig även inne på själva rättegången trots att Alban satt och grät...

En fullkomligt helrutten och tyvärr genomelak kille med stora komplex enligt min uppfattning. En gång mobbare, alltid mobbare uppenbarligen... Ett av Olle Palmlöfs ena barn har ställt till det ordentligt i sin skola också. Hur då tänker ni säkert nu...? Jo, enkelt! Ungen utsätter andra barn i skolan för diverse trakasserier i form av just mobbning... Olle sitter på olika föräldrarmöten och säger till andra barns föräldrar att det minsann inte är fel på hans barn, utan istället på dem som blir mobbade av hans lilla avkomma... Fint va?!
Citera
2006-12-22, 13:20
Medlem
Jag längtar efter den dag då Palmlöf ger sig på någon som dels är större än honom själv, dels har utomordentligt stora kunskaper i hur man tillfogar andra människor grovt våld utan att rättsläkare i efterhand kan avgöra hur det gick till, dels har utomordentliga möjligheter att skaffa sig alibi från oförvitliga medborgare.
Den dagen ska jag dricka mig riktigt berusad, klättra upp på en hög plats och skrika "Äntligen!"
Citera
2006-12-22, 14:56
Medlem
KönsKlass avatar
Det var ju bara det sämsta Peder kunde göra.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=801726
Sånt där föder bara mobbare och gör att de känner sig starkare och betydande. Skulle inte förvåna mig om Olle sitter där och tänker "Precis vad jag räknat med".
Citera
2006-12-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Den fjanten satt i en rättegång och hånflinade en gråtande Dr Alban rakt i ansiktet när han berättade att radioprogrammet Pippi Rulls satirfigur som skulle föreställa just Dr Alban, hade förstört väldigt mycket för Albans privatliv. Trots att Alban hade vädjat i flera månader så vägrade Pippi Rull hårdnackat att låta Alban vara... Minns tyvärr inte exakt vad rättegången gick ut på, men jag minns hur jävla arrogant Olle Palmlöf var. Hur han satt och gjorde sig lustig även inne på själva rättegången trots att Alban satt och grät...

Jag skulle också skrattat mig harmynt om äcklet dr alban satt och grät framför mig.
Citera
2006-12-22, 15:22
Medlem
därför lamms ursäkt

Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Det var ju bara det sämsta Peder kunde göra.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=801726
Sånt där föder bara mobbare och gör att de känner sig starkare och betydande. Skulle inte förvåna mig om Olle sitter där och tänker "Precis vad jag räknat med".

Dagens PK-klimat - där homosexuella är en helig ko - gör Lamms e-post till Palmlöf o co. omöjligt. Detta vet Palmlöf, och släpper Lamms e-post till media.

Det är denna typ av pajkastning som en så substanslös stackare som Palmlöf måste leva på.
Citera
2006-12-22, 16:25
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV

men snälla...läs trådhelvetet för satan
Citera
2006-12-22, 18:57
Moderator
Strix m/94s avatar
Denne...

...rödgardist Palmlöf är en utmärkt anledning till varför det bör finnas undantag i lagstiftningen mot misshandel. Apan behöver en ordentlig omgång och hade jag haft barn i hans skitunges klass hade ingen lag i världen hindrat mig från att klå upp både far och son Palmlöf. Vänsterpack av denna sort borde för övrigt få yrkesförbud i skattefinansierad tjänst. Republikan är aset också.
Citera
2006-12-22, 18:57
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Finns en skvallertråd om Olle här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=220024

Och en annan tråd här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=186005

God Jul
Citera
2006-12-22, 21:06
Medlem
Lemmy_Ruless avatar
Han gav sig ju på foppa under ett utlägg på svt sporten
om att denne var den mest pengakåta människan i elitserien.
Foppa var väl den enda vad jag vet som skrev på för hela säsongen
all reklam han gjorde skänkte han till modo,Jo det verkar ju vara en snål kille
Citera
2006-12-22, 22:10
Medlem
Pellles avatar
Fy fan för den där äckliga rödvinsgardisten, håller med !
För det första så hatar jag folk som kör på fyllan och sen ge sig på Foppa som får Ingemar Stenmark att verka som en mediamogul...
Foppa gör ingen förnär och han bekostade i sommras själv ett hockyläger i USA för en svensk ungdomsklubb.
Dax att gräva fram skit om denna Grin Olle...

:shoot2:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in