2006-12-21, 02:23
Medlem
igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
det förvånar inte.

Du överträffar dej själv i fantasi och esprit!

Nu hoppas jag på inlägg som handlar om tråden.
Citera
2006-12-21, 02:26
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cockie
Du överträffar dej själv i fantasi och esprit!

Nu hoppas jag på inlägg som handlar om tråden.

du hoppas om för mycket när du i ditt inlägg från första början påstår att normalt folk hatar bögar. ( för det är vad i praktiken du säger)

om du vill ha skvaller om olle palmlöf så be om det utan att låta dina egna fördomar lysa igenom allt för tydligt.
som det ser ut nu så ser det ut som du bara letar skit om olle palmlöf just för att han har en annan åsikt än vad du har.
Citera
2006-12-21, 02:31
Medlem
jaja

Citat:
du hoppas om för mycket när du i ditt inlägg från första början påstår att normalt folk hatar bögar. ( för det är vad i praktiken du säger)

om du vill ha skvaller om olle palmlöf så be om det utan att låta dina egna fördomar lysa igenom allt för tydligt.
som det ser ut nu så ser det ut som du bara letar skit om olle palmlöf just för att han har en annan åsikt än vad du har.

Personligen har jag inget emot bögar. Dock har jag åsikter om bögkulturens estetik, och bögars eventuella politiska och kulturella sär-rättigheter.

Palmlöf är en mediepajas av värsta sort, och det behöver nån säga. Så enkelt är det. Från Bobokrull och framåt har han glidit fram på en radikalkulturell räkmacka , skivad av de gamla 68-orna som chefar på SVT idag.

Instämmer du inte, är det ingen som tvingar dig läsa tråden, stackars PK-sate.
Fortsätt med ditt menlösa klagande på tråden, jag öder inte mer tid på dej.
Citera
2006-12-21, 02:36
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cockie
Personligen har jag inget emot bögar. Dock har jag åsikter om bögkulturens estetik, och bögars eventuella politiska och kulturella sär-rättigheter.

Palmlöf är en mediepajas av värsta sort, och det behöver nån säga. Så enkelt är det. Från Bobokrull och framåt har han glidit fram på en radikalkulturell räkmacka , skivad av de gamla 68-orna som chefar på SVT idag.

Instämmer du inte, är det ingen som tvingar dig läsa tråden, stackars PK-sate.
Fortsätt med ditt menlösa klagande på tråden, jag öder inte mer tid på dej.

det du försöker säga är att eftersom jag inte har samma åsikt som du så bör jag inte läsa tråden?

testa att skriv [bara för inskränta] i topic nästa gång..
eller...be om skvaller utan att skriva "...och som endast och programmatiskt vill spotta på allt som normalt folk håller heligt."
Citera
2006-12-21, 03:14
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
vilket resulterade i ruskigt ofrivilligt roliga bilder på Martin Timell när han gör sitt allra argaste sur-poserande framför Aftonbladet kameran.

En länk till den bilden skulle uppskattas
Citera
2006-12-21, 03:21
Medlem
KönsKlass avatar
Jag gillar inte alls fittan Palmlöf. Han verkar vara en dryg, kaxig och mycket feg stackare. Han verkar leva för att dryga sig mot människor i sin omgivning, och han har ju i intervjuer sagt att han även mobbade folk rätt hårt i skolan. Dessa takter sitter tydligen i honom än idag. Han ser ut som en utmärglad helgalkis som borde få sig ett kok stryk för att komma ner på jorden igen. Lite synd att han kan gömma sitt mobberi bakom SVT idag, istället för att kunna få konfronteras med de som kanske vill hämnas honom på "skolgården".

Näe, den där killen verkar vara genomfalsk och så inni helvete dryg att jag gärna skulle ställa mig först i kön för att bjuda på en trevlig liten armbåge.
Citera
2006-12-21, 03:32
Medlem
"Cognitive Dissident :
det du försöker säga är att eftersom jag inte har samma åsikt som du så bör jag inte läsa tråden?"

Nej, det jag försöker säga, är att du skriver så genomtråkiga PK-inlägg att tapeterna lossnar från väggarna av ren tristess....

väck!
Citera
2006-12-21, 04:18
Medlem
MrHills avatar
Jag tyckte han var kul från början i Pippi Rull, men efter ett tag blev han bara pinsam och plump eftersom han hela tiden klagade/hackade/mobbade människor som inte har hans fina röda politiska färg.

Lite av Palmlöfs (o)takter lyser ju igenom här:

När två av seriens program sänts lämnade Åström programledarrollen. Som motivering angav han att han tyckte att programmet var "vulgärt och smaklöst" samt "ökar fördomarna mot de homosexuella"
Citera
2006-12-21, 07:45
Medlem
Sepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHill
Jag tyckte han var kul från början i Pippi Rull, men efter ett tag blev han bara pinsam och plump eftersom han hela tiden klagade/hackade/mobbade människor som inte har hans fina röda politiska färg.

Lite av Palmlöfs (o)takter lyser ju igenom här:

När två av seriens program sänts lämnade Åström programledarrollen. Som motivering angav han att han tyckte att programmet var "vulgärt och smaklöst" samt "ökar fördomarna mot de homosexuella"

Såg karln som hastigast, han är bara läskig. En iofs målinriktad och relativt verbal person, som tyvärr verkar hoppa på alla klyschor och plattityder på ett ganska hänsynslöst sätt. Jag har ingen skit på honom, men hans egen person torde räcka nog som avskräckande exempel. Det tomma hånflinet är bara en sak bland många...
Citera
2006-12-21, 08:04
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:

http://www.flashback.org/showpost.php?p=5406217&postcount=1
Citera
2006-12-21, 08:52
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Han har trots att han gör program om hemska samhällsförstörande sodomiter lyckats producera tre ungar. Hejja Olle!

Ungarna är producerade av honom och en kvinna med väl tilltagna och välskapta brön. Åtminstone var de det innan ungarna.
Citera
2006-12-21, 16:22
Medlem
Rattfyllot "Palmlöf" är en hänsynslös mediakåt slemhög.. Även om Timells unge kanske är enerverande visar det vilken typ av människa man är om man kallar ett barn "misslyckad abort". Böglobbyn är trots sitt flirt med gayvärlden och kultureliten ett stort fiasko.. Håll dig till buskis och underbältet humor Olle, det enda du behärskar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in