Citat:
Ursprungligen postat av unauthorized
De enda bevis som tycks finnas är bevis för att det går ett rykte. Antagligen ligger det något korn av sanning i glädjeflickans berättelse. Hon berättar för kompis och så vidare. Snart har hans önskan att slicka anus eller att bli slickad i anus blivit en mer eller mindre försvunnen hollywoodproduktion som alla svär finns. Snart har antagligen manuskriptet gjorts av Åke Gustafsson och Mike Beck himself har hållit i kameran. Vi har nog inte sett hela hönsgården ännu.
Hörrudu, kan passa på att tala om för dig att allting stämmer, inklusive Bajsryktena. Detta har jag fått bekräftat av personer med god insyn i Elfsbergs förehavanden, däribland människor i journalistkretsen. Finns faktiskt en del information jag håller inne med som jag inte tidigare delgett med tanke på det käänsliga materialet, men jag kan säga att det har med bajs att göra

En dag då jag eventuellt känner för det så kanske jag avslöjar detta, men inte nu.
Som jag tidigare nämnt så gillar jag inte att använda upp alla mina ess i rockärmen, för det vore ju som att gå omkring med en oladdad pistol. Tro mig, min pistol är laddad, och den skjuter dynamit!