2008-04-06, 20:53
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Men Sälklubbarn, det är väl ändå inte riktigt hela sanningen? Det finns väl bevis, om än i mindre skala, även mot "Bajs-Elvis? Vi har ju Svullos vittnesmål (som han gått ed på i och med att han "bekräftar" ryktet), vi har en hemsida där en hora vittnat om hans eskapader, Vi har ett utpekande av Anders Timell (och till viss del även Alex Schulman), vi har till och med en poplåt skriven om hans utsvävningar som är utlagd på nätet av enannansnubbe. Så visst finns det bevis även för denna sak om vi vill få till det. Dock skulle inget sitta så bra som den beryktade (och besudlade) "filmen".
Ja, helt ounderbyggt är det då rakt inte.
Citera
2008-04-06, 22:43
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Ja, helt ounderbyggt är det då rakt inte.
Heehee..nej verkligen inte. På tal om det, tror du att vi någonsin kommer att få se den där bajsfilmen?
Citera
2008-04-06, 22:47
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Heehee..nej verkligen inte. På tal om det, tror du att vi någonsin kommer att få se den där bajsfilmen?
Han kanske har köpt den och lagt den i ett bankfack som öppnas först efter hans död.
Citera
2008-04-06, 23:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Han kanske har köpt den och lagt den i ett bankfack som öppnas först efter hans död.
Det finner jag föga sannolikt, för hur skulle så Svullos kompis brors bekant ha kunnat se filmen om den inte "gick runt" publikt på stan?
Citera
2008-04-07, 09:04
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Det finner jag föga sannolikt, för hur skulle så Svullos kompis brors bekant ha kunnat se filmen om den inte "gick runt" publikt på stan?
Han kanske köpte den dyrt av Svullos kompis brors bekant när han fick reda på vem som hade den.
Citera
2008-04-08, 13:40
Bannlyst
Det finns enligt ryktet flera filmer med Elfis pga. hans fäbless för att videofilma sina akter. Detta bekräftas dessutom i "Se & Hör" artikeln där det framkommer att Elfis till och med lånat sin systers kamera för att filma sina svinerier.
Citera
2008-04-08, 13:52
Medlem
unauthorizeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo
Det finns enligt ryktet flera filmer med Elfis pga. hans fäbless för att videofilma sina akter. Detta bekräftas dessutom i "Se & Hör" artikeln där det framkommer att Elfis till och med lånat sin systers kamera för att filma sina svinerier.

Ja, för står det i "Se & Hör" då är det sant.
Citera
2008-04-08, 18:00
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unauthorized
Ja, för står det i "Se & Hör" då är det sant.
Det är en lika bra källa som någon annan. Det slår i alla fall Svullos kompis brors bekant, som även det är en pålitlig källa i sammanhanget.
Citera
2008-04-08, 23:36
Medlem
unauthorizeds avatar
Citat:
Men Sälklubbarn, det är väl ändå inte riktigt hela sanningen? Det finns väl bevis, om än i mindre skala, även mot "Bajs-Elvis? Vi har ju Svullos vittnesmål (som han gått ed på i och med att han "bekräftar" ryktet), vi har en hemsida där en hora vittnat om hans eskapader, Vi har ett utpekande av Anders Timell (och till viss del även Alex Schulman), vi har till och med en poplåt skriven om hans utsvävningar som är utlagd på nätet av enannansnubbe. Så visst finns det bevis även för denna sak om vi vill få till det. Dock skulle inget sitta så bra som den beryktade (och besudlade) "filmen".

De enda bevis som tycks finnas är bevis för att det går ett rykte. Antagligen ligger det något korn av sanning i glädjeflickans berättelse. Hon berättar för kompis och så vidare. Snart har hans önskan att slicka anus eller att bli slickad i anus blivit en mer eller mindre försvunnen hollywoodproduktion som alla svär finns. Snart har antagligen manuskriptet gjorts av Åke Gustafsson och Mike Beck himself har hållit i kameran. Vi har nog inte sett hela hönsgården ännu.
Citera
2008-04-09, 01:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
De enda bevis som tycks finnas är bevis för att det går ett rykte. Antagligen ligger det något korn av sanning i glädjeflickans berättelse. Hon berättar för kompis och så vidare. Snart har hans önskan att slicka anus eller att bli slickad i anus blivit en mer eller mindre försvunnen hollywoodproduktion som alla svär finns. Snart har antagligen manuskriptet gjorts av Åke Gustafsson och Mike Beck himself har hållit i kameran. Vi har nog inte sett hela hönsgården ännu.
Fast solit bevis finns mot "TV-mannen" bl.a. i form av bildbevis (återigen, se "Se & Hör" artikeln. Om det stämmer, och är sant (vilket det är) ligger det inte allt för avlägset att även bajsryktena är det.
Citera
2008-04-09, 16:45
Bannlyst
Citat:
Hörrudu, kan passa på att tala om för dig att allting stämmer, inklusive Bajsryktena. Detta har jag fått bekräftat av personer med god insyn i Elfsbergs förehavanden, däribland människor i journalistkretsen. Finns faktiskt en del information jag håller inne med som jag inte tidigare delgett med tanke på det käänsliga materialet, men jag kan säga att det har med bajs att göra En dag då jag eventuellt känner för det så kanske jag avslöjar detta, men inte nu.

Som jag tidigare nämnt så gillar jag inte att använda upp alla mina ess i rockärmen, för det vore ju som att gå omkring med en oladdad pistol. Tro mig, min pistol är laddad, och den skjuter dynamit!
Citera
2008-04-15, 10:18
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Än finns det hopp! Om de lyckats gräva upp en hemlig sexfilm med självaste Marilyn Monroe så är det inte allför avlägset att hoppas på att "vår" eftertraktade film en dag skall nå utan och få se dagens ljus! Hoppas bara att den inte får samma prislapp som Marilyns film när den gör det.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2257814.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in