2007-11-18, 20:57
Medlem
Walkers avatar
Elfsberg var 1:a på Alex Schulmans Innelista i fredags. Tyvärr var det en av aftonbladets plus-sidor så jag kan inte länka. Här kommer ett utdrag. Lite förvånad att Schulman sätter Elfsberg på en pidestal, var det inte han som drev med Elfsberg när denne inte ville kännas vid att han åkte buss..??

Citat:
"Det är med Claes Elfsberg som det är med tystnaden. Man saknar honom först när han försvinner. För några år sedan tog han farväl av "Rapport"-studion. Han blev Tittarombudsman och trots att han höll på med det där i flera år förstod jag aldrig vad han egentligen gjorde. Men nu ska han tillbaks i rutan, denne svensk teves ryggrad. Och jag vill omedelbart se honom, helst 19:30 redan ikväll på SVT 1. Bort med kvinnan med mansröst och in med Claes Elfsberg i den "Rapport"-studio där han hör hemma"

Aftonbladet 16 oktober
Citera
2007-11-19, 00:24
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Elfsberg var 1:a på Alex Schulmans Innelista i fredags. Tyvärr var det en av aftonbladets plus-sidor så jag kan inte länka. Här kommer ett utdrag. Lite förvånad att Schulman sätter Elfsberg på en pidestal, var det inte han som drev med Elfsberg när denne inte ville kännas vid att han åkte buss..??

Aftonbladet 16 oktober
Och inte att förglömma atrikeln där Schulman anklagat C.E. för att vara den grövsta sortens brottsling! En total vettvilling i trafiken!

Ja, vad ska man säga om detta? För det första så var inte C.E. Tittarombudsman "i flera år" som Schulman så felaktigt vill ljuga det till. Ett år, eller på sin höjd två, hade han detta ignobla uppdrag som inte var någonting annat än ett farsartat spel för gallerierna.

Sen kanske man har lite blandade känslor inför tanken att ha Elfis i rutan kl halv åtta. Visst är han en bajsgubbe, men om man sätter honom i den miljö där han tabbade sig för ca 10 år sedan så kanske han lätt gör det igen, och VIPS då äår vi där och plockar in honom från start, för "TV-mannen" lär väl inte smita förbi obemärkt två gånger?

Tusan, det är nästan som om att man önskar att det fanns lite Tito Beltran i Elfis för då hade han i alla fall talat ut, om än för att håna medierna. Som det är nu så verkar han ha tigit som muren sen den ovan länkade tidningsartikeln. Stå för vad du gjort Classe!
Citera
2007-11-19, 12:19
Bannlyst
Ja, den här gången plockar vi honom! Hans utsvävningar skall inte få fortgå!
Citera
2007-11-19, 18:58
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
...
Bort med kvinnan med mansröst och in med Claes Elfsberg i den "Rapport"-studio där han hör hemma"
OT: Vem är kvinnan med mansröst?
Citera
2007-11-19, 19:06
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
OT: Vem är kvinnan med mansröst?

Förmodligen Katarina Sandström
Citera
2007-11-21, 00:23
Medlem
Sälklubbarns avatar
Bara så att ni inte missar det - nummer 46:
http://boyahed.com/?490-Sveriges_69_osexigaste_2007,_49-40

Citera
2007-11-21, 00:44
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:

Detta måste väl ändå betraktas som en "outning"? När ska kvällspressen äntligen snappa upp det här?

Lite pikant dessutom att han nu till sist hamnat på listan över "osexigaste" personer speciellt som vissa i den här tråden genomlöpande vidhållit att han varit en sk. "svärmorsdröm". Hmm...
Citera
2007-11-21, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ja, vad ska man säga om detta? För det första så var inte C.E. Tittarombudsman "i flera år" som Schulman så felaktigt vill ljuga det till. Ett år, eller på sin höjd två, hade han detta ignobla uppdrag som inte var någonting annat än ett farsartat spel för gallerierna.
2 år och 10 månader. Alltså nästan 3 år. Mao så ljuger ej A.S
Citera
2007-11-21, 08:29
Bannlyst
Citat:

Det var nog den mest intelligensbefriade skitlista jag någonsin läst. Han/hon som skapat den måste lida av en enorm avundsjuka gentemot offentliga personer. Kul var iofs att bajselfis mer eller mindre outas på den listan. Snart har så många människor fått reda på sanningen så det inte längre spelar någon roll om bajselfis stoppar huvudet i sanden eller ej.
Citera
2007-11-21, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Det var nog den mest intelligensbefriade skitlista jag någonsin läst. Han/hon som skapat den måste lida av en enorm avundsjuka gentemot offentliga personer. Kul var iofs att bajselfis mer eller mindre outas på den listan. Snart har så många människor fått reda på sanningen så det inte längre spelar någon roll om bajselfis stoppar huvudet i sanden eller ej.
Spelar roll, huvudsaken är att Bajsmannen outas och det existensberättigar hela listan!

Han har undkommit rättvisan i flera decennier, det är bara utmärkt att vi med internets makt ser till att sanningen om honom sprids, för snart skall det vara ett sådant allmänt känt faktum att han inte längre kan tiga om saken.... Snart så är tiden kommen. Klockan klämtar för dig Claes!!!!
Citera
2007-11-21, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo
Spelar roll, huvudsaken är att Bajsmannen outas och det existensberättigar hela listan!

Han har undkommit rättvisan i flera decennier, det är bara utmärkt att vi med internets makt ser till att sanningen om honom sprids, för snart skall det vara ett sådant allmänt känt faktum att han inte längre kan tiga om saken.... Snart så är tiden kommen. Klockan klämtar för dig Claes!!!!

Kan du inte ge Claes länken till den här tråden?
Citera
2007-11-21, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Kan du inte ge Claes länken till den här tråden?
Vad är det som förhindrar dig att vidarebefodra den? Jag ärju spaningsledare, skal inte behöva befatta mig med skitgörat , det kan b.la du som är spanare göra... Mitt jobb är att analysera (hi hi hi) och sammanställa hur hela sanningen hänger ihop och samordna den fortsatta sanningskommissionen mot pervot på SVT. Och med tanke på intresset för den här och förra tråden så får jag säga att jag lyckats förbannat bra!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in