2007-07-13, 21:38
Medlem
Pangbullens avatar
hehe...du påstår att JAG skulle sälla mig till den skaran? näää, inte ta i nu så du kräks... mitt bidrag här är ytterst blygsamt serru

men läsa, det kan man ju... hmm
Citera
2007-07-13, 21:42
Medlem
Pangbullens avatar
ali...ah, sorry...missuppfattning...får nog fixa starkare glas att kolla in saker med...

jo, kan nog veta vem den eventuella skvallerbyttan på svt 'west' är (ingen personlig bekantskap, dock), han som tituleras 'deep throat' i ett tidigare inlägg
Citera
2007-07-13, 21:51
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbullen
deep throat känns som att det e herr j. på lokal-tv på västkusten
Vem är han och varför skulle han ha insyn i frågan? Är det han som omnämns som "Björn" i "Se & Hör" artikeln? Han som Elfsberg ville ha trekant med tillsammans med tjejen?
Citera
2007-07-13, 21:54
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali Keith
Han är tydligen inte ensam på svt om att ha dessa böjelser..
Vad menar du? Utveckla tack! Nu blev jag nyfiken, vad känner du till för rykten?
Citera
2007-07-13, 22:22
Medlem
Pangbullens avatar
nu blev han jävligt nyfiken, det må jag säga!
Citera
2007-07-13, 22:24
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Du tror inte det har någon orsak/sambandsverkan med den "behandling" hon fick av CE ?
Precis min åsikt. Att inte bara uppehålla sig i CE:s närhet utan dessutom bli ägnad oönskad uppmärksamhet från denne kan nog ge skador som motsvarar att ett antal hästar lämnar stallet.

För att återknyta till inlägg nr 1 i den här tråden, så är väl kollegekladdandet mer eller mindre fakta medan glasbordsgullandet är mer eller mindre hörsägen. Men hörsägen är ju i många fall bara ett annat ord för fakta som väntar på att grävas fram.
Citera
2007-07-14, 09:39
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
nu blev han jävligt nyfiken, det må jag säga!
Ja! Det är ju självklart! Har du någon vidare ledtråd att delge? Kom igen! Ta bladet från munnen nu! Bistå Cazzo och Sälklubbarn nu i att ta fram "sanningen".
Citera
2007-07-14, 11:22
Medlem
Ali Keiths avatar
Det är en man i fyrtioårsåldern som också syns i rutan ibland...
Citera
2007-07-14, 12:12
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali Keith
Det är en man i fyrtioårsåldern som också syns i rutan ibland...
Vilken kanal? SVT? Vilken sorts program håller han på med? Känner han Elfis privat?

Finns det någon anledning till varför du inte kan säga vm det är rätt ut?
Citera
2007-07-14, 12:47
Medlem
Pangbullens avatar
tja, det kan ju vara en anledning att inte lämna ut nån som inte har personlig anknytning till en, samt att denne inte haft nåt direkt med elfsberg att göra, att då hänga ut personen med namn - oavsett hur stor 'sannolikheten' känns att just denne person bör det vara - är väl inte helt godkänt. drog bara en slutsats av det som nämndes som 'deep throat', vem det kan vara (bara en bokstav i vardera namnet nämndes) men tänker för den skull inte lämna ut hans namn här. han har nog bara hört ett och annat och vill inte skylta alltför mycket med det... antar jag. således, i likhet med den som dolde hans namn tidigare, så kallar vi honom inget annat än herr j., dessutom tror jag inte han har så mycket att tillföra... men det är bara vad jag tror.
Citera
2007-07-14, 12:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
(...) dessutom tror jag inte han har så mycket att tillföra... men det är bara vad jag tror.

Låt oss avgöra det.
Citera
2007-07-14, 13:04
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
tja, det kan ju vara en anledning att inte lämna ut nån som inte har personlig anknytning till en, samt att denne inte haft nåt direkt med elfsberg att göra, att då hänga ut personen med namn - oavsett hur stor 'sannolikheten' känns att just denne person bör det vara - är väl inte helt godkänt. drog bara en slutsats av det som nämndes som 'deep throat', vem det kan vara (bara en bokstav i vardera namnet nämndes) men tänker för den skull inte lämna ut hans namn här. han har nog bara hört ett och annat och vill inte skylta alltför mycket med det... antar jag. således, i likhet med den som dolde hans namn tidigare, så kallar vi honom inget annat än herr j., dessutom tror jag inte han har så mycket att tillföra... men det är bara vad jag tror.
Är "J" första initialen i för- eller efternamnet? I så fall kan du väl i alla fall ge första bokstaven i andra namnet också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in