2020-09-30, 16:54
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Några livstecken från Elfsberg? Har han frisktat till?
Han kommer vara med i "På Spåret"!!

https://www.expressen.se/noje/har-ar-alla-nya-deltagare-i-pa-sparet
Citera
2020-10-02, 14:41
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett

Hur fan kan Magda vilja synas med slemmet? Otroligt.
Citera
2020-10-02, 16:03
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett

Det brukar inte vara så många frågor om scatporr i På spåret. Kanske blir ändring på det nu så Claes får chansen att briljera.
Citera
2020-10-16, 21:37
Medlem
Varför är det så många inlägg i denna tråd? Orkar inte läsa alla hundra inlägg, så vad är grejen?

Han verkar vara en ganska sympatisk man, alla de gånger man sett honom. Så vad är det främsta skvallret gällande honom?
Citera
2020-10-16, 21:41
Medlem
Doktorphils avatar
han var med på skavlan i kväll. Det kom en tår när han berättade om sin dotter
Citera
2020-10-17, 01:21
Avslutad
Jag såg Sorgen och jag på SVT.
Claes mår inte bra. Mannen är ledsen. Han hade behövt något upplyftande. Det där kommer inte gå över. Han får be sin fru ta hand om honom. Att han ska gå runt så här tung i hjärtat är inte bra.
Om jag vore honom hade jag bett om 150 mg lyrica att ta under ett par tre år när det är som mörkast. Därefter får man liksom se hur det känns.

Men ärligt talat, när sorg är så här tung som den verkar för Claes så går den troligen aldrig över. Den följer en ända in på hemmet, tom in i demens. Smärta är det sista som lämnar en. Det gör alltid ont.
Citera
2020-10-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bofredrik
Jag minns en bekant som sa sig ha arbetat i en porrbutik i city och haft CE som kund där han främst efterfrågade tidningar med väldigt unga flickor i.

Vilket år ungefär var det här?
Citera
2020-10-22, 18:54
Medlem
Merwinnas avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AldwPn/claes-elfsbergs-uppmaning-till-foraldrar-efter-dotterns-dod

Alltså, Elfsberg pratar om dotterns könssjukdom, som ledde till livmoderhalscancer, som något som hon bara "drabbades av". (Han använder det uttrycket i intervjun.) Han verkar inte alls ifrågasätta hur han själv fungerat som far, när han inte uppfostrat dottern bättre? Hon var dessutom bara 30 år när hon dog, och det tar lång tid för denna cancertyp att utvecklas och leda till döden. Så dottern måste ha börjat kn*ulla runt tidigt i livet?

Det är en beteendeförändring som behövs bland våra ungdomar, inte ett vaccin!

För övrigt: hade det varit min far som hade gått ut i media och berättat, att jag hade dött till följd av en könssjukdom, så skulle jag ha spökat för honom! Han tar ju ifrån dottern hela hennes postuma värdighet.
Citera
2021-01-02, 04:24
Medlem
Läst ca 100 inlägg om C E och inga "bevis" eller finns det dolt inne i trådarna?
Själv ska jag bidra med ett vittnesmål hyfsat nära källan...min exfru var nämligen prostituerad med Malmskillnadsgatan som arbetsplats i början på 80-talet.
Det lilla jag vet är att C E var välkänd kund bland flickorna... också att han var på något sätt pervers(nu knappt 40 år senare svårt att minnas på vilket sätt han var pervers, minns i alla fall inget om avföring. Snarare sadism... men som sagt oklart på den punkten).
Detta är såklart inget bevis för er som läser detta och ej känner mig... men för mig finns det ingen osäkerhet i dessa uppgifter (förutom de nämnda ovan, angående pervertionens art eller omfattning).
Jag skriver detta bland annat för att jag anser att C E, till ytan en absolut svärmorsdröm som jag omöjligtvis kan förstå skulle kunna göra så här...föra en hel nation bakom ljuset...helt otroligt... förtjänar med stor råge att sanningen angående honom ska komma fram.
Senast redigerad av jonasnsm 2021-01-02 kl. 04:26.
Citera
2021-01-02, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AldwPn/claes-elfsbergs-uppmaning-till-foraldrar-efter-dotterns-dod

Alltså, Elfsberg pratar om dotterns könssjukdom, som ledde till livmoderhalscancer, som något som hon bara "drabbades av". (Han använder det uttrycket i intervjun.) Han verkar inte alls ifrågasätta hur han själv fungerat som far, när han inte uppfostrat dottern bättre? Hon var dessutom bara 30 år när hon dog, och det tar lång tid för denna cancertyp att utvecklas och leda till döden. Så dottern måste ha börjat kn*ulla runt tidigt i livet?

För övrigt: hade det varit min far som hade gått ut i media och berättat, att jag hade dött till följd av en könssjukdom, så skulle jag ha spökat för honom! Han tar ju ifrån dottern hela hennes postuma värdighet.
Helt fel underlivscancer kan utvecklas på några månader genom att sprida sig till skelett,lever och tarmar.Varför skall man mörka könssjukdomar försvinner dom då?
Citera
2021-01-02, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Fel underlivscancer( (liksom prostatacancer) kan sprida sig och utvecklas på några månader till lever,skelett och tarmarna
Varför skall vi mörka könssjukdomar försvinner dom om vi inte pratar om dom ?
Citera
2021-01-02, 05:05
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Fel underlivscancer( (liksom prostatacancer) kan sprida sig och utvecklas på några månader till lever,skelett och tarmarna
Varför skall vi mörka könssjukdomar försvinner dom om vi inte pratar om dom ?

DET vet jag, men jag menade att det tar lång tid innan cellförändringarna på livmoderhalsen utvecklas till cancer. Det är nästan bara promiskuösa kvinnor som råkar ut för det. Nunnor får det t.ex. aldrig.

Nej såklart att det inte ska mörkas. Jag ifrågasatte att en FAR gick ut med sådan information i media, att alla nu förstår att hans dotter måste ha levt promiskuöst. Det skulle jag inte ha gjort, om det hade varit min dotter. Antingen hade jag varit vag angående vilken typ av cancer hon hade/hade haft, eller så hade jag låtit bli att prata om det i massmedia överhuvudtaget. Har han ens inhämtat hennes tillstånd, medan hon var i livet, att gå ut med den uppgiften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in