ja här sitter jag och surar över mitt rus på zopiklon och jag undrar om man kan dra lite sub på det eller om det är dumt att blanda det med en opiod som sub
har sökt runt lite men hittar inget där det står nått om det.. är desperat!
Tiden tenderar ju att bara rinna iväg när man tagit zopiklon, och tar du sub nu så blir ditt rus mycket kortare än om du skulle spara det till en annan dag...
Tryck i dig en hel karta 7.5mgare så blir man lite små skumm och rolig, nån bers på det och sen kanske liten snort sub så är man lite små mysig ett tag!
en xanor & några imovane gör dig lite flummigare
en halv imovane funkar bra för att hålla sig lugn om man känner sig orolig i kroppen & inte vill peta i sig benso hela tiden...
Jag har dessvärre tagit alldeles för mycket och för många GABA-agonister genom åren, bensodiazepiner och besläktade substanser, så Zopiklon har inget terapeutiskt värde för mig längre. För 7 år sedan somnade och sov jag riktigt bra på dem, jag tog mellan 7,5-15 mg. Använder man sig av Zopiklon som sig bör så är det ett bra helhetspreparat vid sömnsvårigheter som inbegriper problem med såväl insomning som för många och för tidiga uppvaknanden.
Jag slängde i mig 30 st Imovane 7,5 mg vid ett tillfälle, utan någon större effekt. Bara dumt. Att dricka större mängder alkohol och kombinera med Zopiklon är däremot ett bra sätt för att temporärt bli dum, eller dummare, i huvudet under en tid. "Ruset" är dock ingenting att eftersträva, det finns värdigare och trevligare sätt att bli rusig på, men var och en tycker förstås olika.
jag tycker man lite lite halvseg på dem vilket e ok om man tar dem på morgonen & inte ska sova. skönt att lugna ner sig på.
skall jag sova tar jag lite atarax, några klunkar sprit & en imovane .. hehe.. blir lagom sänkt så jag kan somna ok på det. sover sällan mer än 6 timmar ändå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!