2006-12-21, 00:09
Medlem
Spegelbolls avatar
Finns det någon som vet ifall det existerar någon site/torrentfil där ute som innehåller (stora)bilder från sidan www.djungel.se? Man behöver ju vara medlem för att kunna komma till godbitarna...

Ps. är det bara jag som tycker det är galet skönt att köra till (de fräsha) kontaktannonserna på alla knullkontaktssidor? Skitsamma om det är fejk ibland, bästa fantasin ju.
Citera
2006-12-21, 03:00
Medlem
Högerklicka bild -> Egenskaper

Kopiera fillänken.

Öppna ny ruta (Ctrl + N i IE). Klista in fillänken, ta bort thumb/. Du ser nu hela bilden.

Detta funkar på samtliga bilder.

Det enda jag inte kommit runt än är filmer. Kan rekommendera www.nastycat.com som för närvarande har öppet bild/film arkiv, så som djungel hade en gång i tiden. Dock begränsant antal medlemmar jämfört med djungel. Många svenskor dock.

Edit: Nej, det inte bara du
Citera
2006-12-21, 03:19
Medlem
Spegelbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Inside
Högerklicka bild -> Egenskaper

Kopiera fillänken.

Öppna ny ruta (Ctrl + N i IE). Klista in fillänken, ta bort thumb/. Du ser nu hela bilden.

Detta funkar på samtliga bilder.

Det enda jag inte kommit runt än är filmer. Kan rekommendera www.nastycat.com som för närvarande har öppet bild/film arkiv, så som djungel hade en gång i tiden. Dock begränsant antal medlemmar jämfört med djungel. Många svenskor dock.

Edit: Nej, det inte bara du

Och det är din första post också! Fan vilket sätt att göra entré på FB!! Helvete, söndagsbakfylletajja kommer ju helt klart bli jävligt mycket mer lyckad nu!!

+att jag upptäckte Lily Thai idag

Vem fan behöver lämna in hemtentor när man har så här mycket porr, va? Va?

Anyways, tack som fan dude!

badelin och tequilagirl... MMMMmmmmmmm säger jag bara!!
Citera
2006-12-22, 04:24
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spegelboll
Finns det någon som vet ifall det existerar någon site/torrentfil där ute som innehåller (stora)bilder från sidan www.djungel.se? Man behöver ju vara medlem för att kunna komma till godbitarna...

Ps. är det bara jag som tycker det är galet skönt att köra till (de fräsha) kontaktannonserna på alla knullkontaktssidor? Skitsamma om det är fejk ibland, bästa fantasin ju.

En dag kanske du får en riktig tjej
Citera
2006-12-22, 06:02
Medlem
Härlig attityd.
Citera
2006-12-22, 11:05
Medlem
Spegelbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
En dag kanske du får en riktig tjej

Jaa... man kan bara hoppas Takiida, vill du vara min tjej?
Citera
2007-12-18, 13:17
Medlem
men någon borde ju veta hur man får ut filmerna gratis. Kostar en förmögenhet bara för att glo på godbitarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in