• 1
  • 2
2006-12-17, 22:40
Bannlyst
Har du inte sett Saw filmerna?
Citera
2006-12-18, 00:52
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Har du inte sett Saw filmerna?
Fan! Det där ville ju jag fråga om!
Citera
2006-12-18, 01:36
Medlem
_sleazy_s avatar
Polarn satt och fingrade på sin, försökte trä den över foten.. Då ringde dom till honom och frågade vad som stod på.. Skulle vilja ta isär en såndär och se vad det är för prylar i den!?..
Citera
2006-12-18, 01:40
Medlem
schmaoings avatar
Nu får du ju berätta vad du gjort också.

EDIT: Hur länge du ska ha den och vilka regler du måste följa måste du också berätta.
Citera
2006-12-18, 01:47
Medlem
buffalos avatar
Har du testat med flytande tvål?
Citera
2006-12-18, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonysony
Tja , är det nån som vet om man kan ta av sig fotbojan? finns det nån lösning? Det måste ju gå att få bort det på något sätt.

mvh
.

Skapligt första inlägg.
Jag ser fram emot dina framtida....
Citera
2006-12-18, 02:18
Medlem
en svensk tigers avatar
jag undrar om det är sonny-pangpang som har gjort comeback på forumet? intellegensen i inlägget tyder iaf på det
http://www.flashback.org/member.php?u=146810
Citera
2006-12-18, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en svensk tiger
jag undrar om det är sonny-pangpang som har gjort comeback på forumet? intellegensen i inlägget tyder iaf på det
http://www.flashback.org/member.php?u=146810
Det kanske var denna stöten som gick fel för honom:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=405156

Citera
2006-12-18, 08:14
Medlem
Z4Ws avatar
Lite syra i en skål och sen ner med foten, var noga med att inte sticka ner fel fot.
Citera
2006-12-18, 12:17
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonysony
Tja , är det nån som vet om man kan ta av sig fotbojan? finns det nån lösning? Det måste ju gå att få bort det på något sätt.

mvh

jodå...de finns ett sätt. Den enklaste lösningen är att ha den på foten tills frivården kommer och tar bort den. Du trodde väl inte att den skulle sitta där resten av ditt liv eller?
Citera
2006-12-18, 12:46
Medlem
Om vi på något sätt ska vara allvarliga så är svaret på din fråga att ja, det går. Hugg av benet (observera att det måste vara det ben som bojan sitter på) ta sedan bort bojan och lägg den på valfri plats. Kom ihåg att inte ta med dig bojan om du ska någonstans för då fyller det ingen funktion. Efter det är det bara att leva livet i rullstol alternativt på kryckor.
Citera
2006-12-18, 13:22
Medlem
Rekas avatar
Får jag fråga varför du vill avlägsna den? Är det för att kunna få lite rörelsefrihet? När jag hade boja upptäckte jag att den hade god räckvidd. Jag kunde röra mig obehindrat i 2 st hyresfastigheter samt ute på parkeringen.

Jag hade även tur i att samtliga fönster vette mot parkeringen så jag kunde se när kontrollanterna var på väg.

Detta var för ~10 år sedan så det är möjligt att nuvarande fotbojor är mer anpassade att hålla fången hemma i lyan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in