2013-02-17, 16:35
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr kavorkin
En av bröderna H.
Full som en kanon rasade han genom syrenhäcken in till grannen.
Låg sen i fosterställning under en studsmatta och skrikgrät och bölade.
När polisen kom för att köra honom till psyket såg han fördjävlig ut.
De vita kläderna var jordiga och han hade gräsklipp i det svettiga ansiktet.
Så jävla pinsam!

Låter lite som bröderna Ekborg när de huserar på puben i Kungsängen.
Citera
2013-02-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr kavorkin
En av bröderna H.
Full som en kanon rasade han genom syrenhäcken in till grannen.
Låg sen i fosterställning under en studsmatta och skrikgrät och bölade.
När polisen kom för att köra honom till psyket såg han fördjävlig ut.
De vita kläderna var jordiga och han hade gräsklipp i det svettiga ansiktet.
Så jävla pinsam!
Herreys?
Citera
2013-02-17, 17:21
Medlem
Fappy11s avatar
Allan Svensson som stod utanför hotell Hilton i Malmö mitt på eftermiddagen och skrek och vinglade, så jag antar att han var full :P
Citera
2013-02-17, 20:28
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Robban Aschberg.

Kunde knappt stå när han intog fashionabla McDonald's Vasagatan med två småtjejer en lördagnatt i november.
Det enda han kunde få ur sig var "Ååååka pendeltåååg!" vilket hans skrek oupphörligt.

Önskar jag hade haft sinnesnärvaro att filma.

Det borde du verkligen gjort (om detta nu stämmer.) En sådan film hade varit GULD värd idag
Citera
2013-02-17, 20:33
Medlem
Bosse "allsång" Larsson, full som ett ägg. han gick omkring och stötte på varenda tjej på en studentskiva i Linköping, naturligtvis blev han riktigt rejält nobbad av alla.....!
Citera
2013-02-17, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Andy Bell. Utan tvekan.

Ni som inte vet vem han är kan väll googla eller nåt..

var hade du äran att träffa honom?
Citera
2013-02-17, 22:22
Medlem
Ullareds-Morgan. Tragiskt packad en sommarkväll på västkusten.
Citera
2013-02-17, 22:24
Medlem
emma80s avatar
Trummisen i Kent, Mikael Persbrandt och Camilla Henemark är de kändisar med högst promillehalt jag har råkat på. Samtliga i Stockholm vid olika tillfällen. Samtliga dyngraka.

Kenttrummisen har jag sett dricka upp slatten i diverse flaskor och glas vid flera tillfällen, en jävligt dryg alkis.
Citera
2013-02-18, 00:29
Medlem
Patrick Sjöberg, midsommar ute på västkusten, minns att jag såg honom tidigare under dagen när det firades runt stången etc, tänkte inte mer det under dagen. När jag och några vänner kom hem med vår båt runt 4 - 5 snåret när det hade börjat ljusna ute så kom han åkandes i en mindre båt med några vänner och spydde när han hängde ut över relingen.

Ingvar Oldsberg: tror nog alla som varit i Vasastan i Göteborg sett denna gubbe snurra runt dyngrak och mingla.
Citera
2013-02-18, 00:48
Medlem
Observerads avatar
Thorsten Flinck på en av krogarna i östra delen av Stockholm stad för ett antal år sedan. Älskar denna man, men just då uppförde han sig som en riktigt förstörd pundare, hans andra mer intellektuella sida var totalt frånvarande med andra ord. Jag stod vid baren och skulle beställa ett par öl då jag hör en mörk, hes röst sluddrandes högt bakom mig. Jag vänder mig då om och ser Thorsten, klädd i ett par svarta kostymbyxor och en blå nerspilld kavaj vinglandes fram till bardisken där han ostadigt lutar sig medan han skriker på bartendern att han vill ha en whiskey fort som fan (kan tilläggas att hon såg minst sagt oroad ut). Han tittar sedan på personen till höger om honom, knackar honom på axeln och skriker något som får den stackaren att gå raskt därifrån, sveper majoriteten av drinken och tittar sedan åt vänster, dvs på mig, med sina totalt frånvarande ögon och sitt okammade hår limmat i hans svettiga ansikte och säger sluddrigt "duuee kan taa resteen för fan, jo ta deeen, för du kommer fan ändå intee få något annat ikväll din jävla fassccisst, tack för mig!". Han vänder sig sedan snabbt om medan jag skriker något tillbaka, gungar ut över golvet samtidigt som han puttar på oskyldigt folk.

Skön lirare det där!
Senast redigerad av Observerad 2013-02-18 kl. 00:51.
Citera
2013-02-18, 02:25
Medlem
Dyngrak Hedman som knappt kunde stå upp. Vinglandes vid svampen vrålade han efter taxi. Folk kring honom garvade för han hade pissat på sej och även spillt rödvin på den vita skjortan.
Han va så jävla full så ingen taxi villa plocka upp honom.

Undras hur han egentligen tog sej hem.
Citera
2013-02-18, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavache
Pontus Jansson i helgen...
Var bor du? Jag träffade också en allmänt sliskig och full allsvensk fotbollsspelare i helgen, i Malmö - men vågar inte påstå att det var Pontus Jansson, har för mig det var en från balkan (?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in