Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-20, 02:24
  #1177
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det lär vara ett konstant fenomen när det gäller Gahrtons fyllor att han blir jävligt otrevlig och vill starta slagsmål.

Så är det nog. Har sett det själv, så jag har ingen källa, men jag har sett Gahrton bli totalt förnerdrad av några "motorburen ungdom" i Uppsala.
Citera
2015-10-10, 01:54
  #1178
Medlem
Silltunnas avatar
Brolle Jr kan supa som en riktig norrlänning. Trots att han varken kunde stå eller prata svärmade flickorna omkring honom.
Citera
2016-10-01, 00:22
  #1179
Medlem
Teleslingas avatar
Den fullaste kändis jag träffat på är ämbetsmannen, förre generaldirektören för Tullverket, förre rikspolischefen, förre landshövdingen samt förre läktarvåldsutredaren Björn Eriksson.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%...%C3%A4mbetsman)

Karln kom raglande, men upprätt gående, utanför Cirkus på Djurgården en gång. Fet cigarr i mungipan, blicken staaaadigt fäst lååångt fram och precis sådär knackefull som bara en människa med mycket hög alkoholtolerans kan bli. Vi andra hade spytt, kissat och gått och lagt oss för längesen.

PS: Vad gör Björn nu för tiden förresten?
Citera
2016-10-01, 00:36
  #1180
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingsryd2.8
nån gång på kvällen hulsfred 2006: gitarristen i torgny melins hade trillat ner i ett dike.
jag hjälpte honom leta upp hans ena sko som han hade tappat.

Men det måste ju varit Torgny Melin själv som du menar? Tunnhårig? Stort leende?
Citera
2017-04-09, 21:35
  #1181
Medlem
Ulf Lundell på Cafe Opera:s herrtoalett.
Citera
2017-04-09, 22:01
  #1182
Medlem
Får väl bli jämt skägg mellan Pekka Lindmark och Hasse Alfredsson. Dyngraka, dock ej samtidigt.
Citera
2017-04-09, 22:28
  #1183
Medlem
fenomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Brolle Jr kan supa som en riktig norrlänning. Trots att han varken kunde stå eller prata svärmade flickorna omkring honom.

Med tanke på att han förvandlas till en psykopat när han dricker och har slagit halvt ihjäl både sambo och vänner är det ytterst märkligt att inget mer har skrivits om hans supande...
Citera
2018-08-22, 19:44
  #1184
Medlem
Tommy Körberg i en hotellbar i västervik under visfestivalen för många år sedan. vetifan om jag sett en människa som har uppfört sig så illa.
Citera
2018-08-22, 20:21
  #1185
Medlem
sunsidans avatar
Petter på folkungakebab i Stockholm. Stenfull och säkert laddad.
Citera
2018-08-22, 20:24
  #1186
Medlem
Adam Alsing. Stupfull efter en (förhoppningsvis) trevlig kväll på krogen
Citera
2018-08-23, 06:02
  #1187
Medlem
Träffat och träffat. Oldsberg avsvimmad i ett dike. Arjeplog sent 90-tal. En dag med sommarundehållning för hela familjen. Kanske inte en helt lämplig syn för barnen.
Citera
2018-08-31, 00:12
  #1188
Medlem
Vem fan är Mange Schmidt som nämnts i tråden. Trodde den handlade om kändisar?

Fullaste jag upplevt var Thomas Ravelli på Stenungsbadens nattklubb två dygn innan fotbollslandslaget skulle flyga till Italien och spela WM -90. Landslaget hade uppladdningsläger i Stenungund och allt avslutades med en sjujäkla fest på "baden". Fan vad de "laddare upp". Inte bara Ravelli "tankade på" , "Inga Gill Brolin" syntes i baren hela kvällen i "WM form". Ravelli lämnade inte tjejerna i vårat gäng i fred, så jag vet i vilken form han var. Inte undrapå att det gick som det gick i WM sedan, 1-2, 1-2, 1-2......🍸⚽👍
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback