2006-12-20, 11:59
Medlem
von Schmerzs avatar
Någon full rikskändis har jag inte stött på än, men far min fick en dag ta hand om Allan Edwall på tåget till Stockholm då denne hade druckit sig redlös och spytt ner sina kläder.
Citera
2006-12-20, 12:30
Medlem
Vet ej om han räknas som kändis direkt men sångaren i Millencolin var så jävla nitad på Roskilde 1995 (jag vet det är inte igår direkt) och stod och tryckte en mjukglass i ansiktet på sig själv. Sen var han svinstörig så jag drog till honom en fet smäll i ryggen, men det märkte han inte ens...
Citera
2006-12-20, 12:47
Bannlyst
En helbränd Leif "Loffe" Carlsson nere i Vellinge på Vellingefestivalen. Vad han skulle göra där vet jag ej, men ninjafull var han varje fall.

En Toppad och extremt sliskig Peppe Eng på en nattklubb i Malmö. Peppe Eng förövrigt ser ut somen Pedofil
Citera
2006-12-20, 13:52
Bannlyst
Lena Nyman (kanske ingen högoddsare direkt)
Låg på dansgolvet med 2 män o rullade runt när jag gick hem i Gbg.
Citera
2006-12-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ready4Whatever
Hånglat upp Ebba hultkvist.
Detaljer mannen, detaljer...
Citera
2006-12-20, 15:40
Medlem
Sven-Erik Magnusson...
Citera
2006-12-20, 15:53
Medlem
magpies avatar
För 15 år sedan (!) Lena Nyman vinglandes på, i tur och ordning, cykel utanför Systembolaget på Klarabergsviadukten, trottoarkanten utanför Systembolaget på Klarabergsviadukten, trottoaren utanför Systembolaget på Klarabergsviadukten och slutligen inne på Systembolaget på Klarabergsviadukten. Kort sagt, vinglig färd, krock med trottoarkant, vurpa, övergav cykeln och vinglade in på Systemet.
Citera
2006-12-20, 17:24
Medlem
Pellles avatar
Gudrun Schyman, när hon var aktiv alkis, hon stod utanför en biograf och höll sig mot väggen för att sen rasa ihop i en hög på trottoaren...
Läste sen i en kvällsblaska dagen efter att en " känd kvinna " blivit utkastad från en filmpremiär då hon var berusad och pinkade på mattan...
1+1 = Gudrun...hehe

Citera
2006-12-20, 22:20
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Ingvar Oldsberg

Full som en spruta..med hjälp av en person kunde han stå på två ben.
Citera
2006-12-20, 23:17
Medlem
Pellles avatar
Ingvar hahaha
Ingen högoddsare det inte, snart alla Göteborgare har väl sett honom packad på stan eller någon krog i Götet...
Citera
2006-12-20, 23:20
Medlem
MrHills avatar
Pekka Lindmark
Citera
2006-12-20, 23:37
Medlem
marcarolos avatar
Ulf Lundell - vi sitter ett gäng i en soffa på gamla Ritz i stockholm när Uffe kommer full som ett ägg och vill slå sig ner. I början var det kul att hälsa på honom men han var ju för full för att prata så efter ett tag blev det bara jobbigt. En efter en gick därifrån och till slut alla så Uffe satt ensam kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in